TZG Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Zo, dat was gister weer wat zeg... Admins, Mods, enz... En ik vraag het nog een keer aan GwnHugo : Hoe kom je aan die signature, want FF heeft er ook al één zag ik Bewerkt: 19 augustus 2009 door GTA4gamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Zo, dat was gister weer wat zeg... Admins, Mods, enz... En ik vraag het nog een keer aan GwnHugo : Hoe kom je aan die signature, want FF heeft er ook al één zag ik Ik heb hem van Deluxo. Ik had ook eerst aan firefighter gevraagd en hij zei dat ik bij deluxo moest zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Gaat die sig het forum overnemen ofzo? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Zo, dat was gister weer wat zeg... Admins, Mods, enz... En ik vraag het nog een keer aan GwnHugo : Hoe kom je aan die signature, want FF heeft er ook al één zag ik Ik heb hem van Deluxo. Ik had ook eerst aan firefighter gevraagd en hij zei dat ik bij deluxo moest zijn. WOW! dat is echt geweldig, ik ga hem gelijk een berichtje sturen @sniper44, ja dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Gaat die sig het forum overnemen ofzo? waarschijnlijk loopt binnenkort iedereen met die sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Gaat die sig het forum overnemen ofzo? waarschijnlijk loopt binnenkort iedereen met die sig ik niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 Gaat die sig het forum overnemen ofzo? waarschijnlijk loopt binnenkort iedereen met die sig ik niet ik ook niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 als ik dat doe dan word ik niet meer serieus genomen (niet dat dat nu wel gebeurd maargoed) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 als ik dat doe dan word ik niet meer serieus genomen (niet dat dat nu wel gebeurd maargoed) Er viel bij mij toch niet veel meer te verliezen, dus dacht ik: Super mega awesome! xd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 iemand nog iets leuks te vertellen? verveel me. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 iemand nog iets leuks te vertellen? verveel me. Ik heb een nieuwe sig gemaakt. Comments? btw: Het is mijn tweede sig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 iemand nog iets leuks te vertellen? verveel me. Ik heb een nieuwe sig gemaakt. Comments? btw: Het is mijn tweede sig Jimmy? Nice, alleen hij mag wel wat lichter dat hij er meer uitknalt. In ieder geval heeft iemand gisteravond Fight Club gezien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 iemand nog iets leuks te vertellen? verveel me. Ik heb een nieuwe sig gemaakt. Comments? btw: Het is mijn tweede sig Jimmy? Nice, alleen hij mag wel wat lichter dat hij er meer uitknalt. In ieder geval heeft iemand gisteravond Fight Club gezien? me not. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 iemand nog iets leuks te vertellen? verveel me. Ik heb een nieuwe sig gemaakt. Comments? btw: Het is mijn tweede sig Jimmy? Nice, alleen hij mag wel wat lichter dat hij er meer uitknalt. In ieder geval heeft iemand gisteravond Fight Club gezien? nee, zat Comedy Central te kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2009 iemand nog iets leuks te vertellen? verveel me. Ik heb een nieuwe sig gemaakt. Comments? btw: Het is mijn tweede sig Jimmy? Nice, alleen hij mag wel wat lichter dat hij er meer uitknalt. In ieder geval heeft iemand gisteravond Fight Club gezien? ikke! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts