SNIPER44 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 krijg een eigen stijl. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 krijg een eigen stijl. het is toch nog steeds een eigen keus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 krijg een eigen stijl. het is toch nog steeds een eigen keus Ja het is een eigen keus, natuurlijk. Maar als je gewoon een sig gaat kopiëren dan vind ik dat je geen stijl hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 krijg een eigen stijl. het is toch nog steeds een eigen keus Ja het is een eigen keus, natuurlijk. Maar als je gewoon een sig gaat kopiëren dan vind ik dat je geen stijl hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 krijg een eigen stijl. het is toch nog steeds een eigen keus Ja het is een eigen keus, natuurlijk. Maar als je gewoon een sig gaat kopiëren dan vind ik dat je geen stijl hebt. beledigt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 krijg een eigen stijl. het is toch nog steeds een eigen keus Ja het is een eigen keus, natuurlijk. Maar als je gewoon een sig gaat kopiëren dan vind ik dat je geen stijl hebt. is niet slecht bedoelt hoor, dit is gewoon mijn mening. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 kvind het wel een leuke sig hoor,het straalt vrolijkheid uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Nu nog wachten tot Deluxo mij een sig stuurt ga je ook al mee doen met de nieuwe rage? oef allemaal mierenneukers in deze clan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Nu nog wachten tot Deluxo mij een sig stuurt ga je ook al mee doen met de nieuwe rage? oef allemaal mierenneukers in deze clan zozo, die hebben dan wel een hele kleine. xD Ik houd mijn eigen sig, vind diegene die ik nu heb 10x btr. Bewerkt: 20 augustus 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 SNIPER44, ik heb een leuk idee voor een Minievent, maar dat is wel voor de PS3. Ik organiseer het groots als het af is.. en als ik weer onbeperkt kan internetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 SNIPER44, ik heb een leuk idee voor een Minievent, maar dat is wel voor de PS3.Ik organiseer het groots als het af is.. en als ik weer onbeperkt kan internetten jammer dat het ook niet voor de pc is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Nu nog wachten tot Deluxo mij een sig stuurt ga je ook al mee doen met de nieuwe rage? oef allemaal mierenneukers in deze clan zozo, die hebben dan wel een hele kleine. xD Ik houd mijn eigen sig, vind diegene die ik nu heb 10x btr. ik ben verslaafd aan die awesome smiley Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Voor alle mierenneukers in deze clan heb ik mijn eigen stijl weer in mijn sig gezet. Ik heb mijn oude marcus miller sig ff een beetje gepimpt. Wat vinden jullie er trouwens van? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Voor alle mierenneukers in deze clan heb ik mijn eigen stijl weer in mijn sig gezet.Ik heb mijn oude marcus miller sig ff een beetje gepimpt. Wat vinden jullie er trouwens van? wie is marcus miller als ik het vragen mag? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Voor alle mierenneukers in deze clan heb ik mijn eigen stijl weer in mijn sig gezet.Ik heb mijn oude marcus miller sig ff een beetje gepimpt. Wat vinden jullie er trouwens van? wie is marcus miller als ik het vragen mag? een bassist Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts