Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 we need a new plan for new members bastards.[/font] XD
weaponmr Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 (bewerkt) we need a new plan for new members bastards.[/font] XD Ik ga iets bedenken. wil graag een meeting organiseren voor volgende week vrijdag, 19.00 voor de PS3 Bewerkt: 22 augustus 2009 door weaponmr
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 we need a new plan for new members bastards.[/font] XD Ik ga iets bedenken. wil graag een meeting organiseren voor volgende week vrijdag, 19.00 voor de PS3 ik doe mee
SNIPER44 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Een gang hoort daar ook bij vind ik.
Dr.Oppai Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Een gang hoort daar ook bij vind ik. dan maken we toch een gang?
Cmon1994 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Yo jongens, Ik denk eigenlijk dat het weinig zin heeft om mij langer in de clan te houden, omdat ik toch geen GTAIV meer kan spelen. Tenzij jullie me voor de gezelligheid erin willen houden.. :$ Ik zal sowieso minder te vinden zijn op deze fora, omdat ik dus geen gta meer kan doen.. Daarnaast gaat school dinsdag alweer beginnen Willen jullie dat ik in de clan blijf of niet?
Dr.Oppai Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Yo jongens, Ik denk eigenlijk dat het weinig zin heeft om mij langer in de clan te houden, omdat ik toch geen GTAIV meer kan spelen. Tenzij jullie me voor de gezelligheid erin willen houden.. :$ Ik zal sowieso minder te vinden zijn op deze fora, omdat ik dus geen gta meer kan doen.. Daarnaast gaat school dinsdag alweer beginnen Willen jullie dat ik in de clan blijf of niet? waarom kan je geen IV meer spelen dan?
SNIPER44 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Een gang hoort daar ook bij vind ik. dan maken we toch een gang? Ja maar daar moet wel goed over nagedacht worden. Dus niet zomaar ff eentje maken hé.
GwnHugo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Een gang hoort daar ook bij vind ik. dan maken we toch een gang? Ja maar daar moet wel goed over nagedacht worden. Dus niet zomaar ff eentje maken hé. maar word het dan een soort covesight alleen dan voor IV?
TZG Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 de admins luisteren niet naar mij, ik heb al heel veel pb gestuurd om mijn naam te wijzigen, maar ik krijg nooit antwoord
Mevin Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 de admins luisteren niet naar mij, ik heb al heel veel pb gestuurd om mijn naam te wijzigen, maar ik krijg nooit antwoord Na wie heb je het dan verstuurd naar specefiek één iemand of naar meerderen?
TZG Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 de admins luisteren niet naar mij, ik heb al heel veel pb gestuurd om mijn naam te wijzigen, maar ik krijg nooit antwoord Na wie heb je het dan verstuurd naar specefiek één iemand of naar meerderen? eerst naar PatrickW twee volgens mij, maar toen die niet reageerde heb ik er ook maar eentje naar Dutchy3010 gestuurd, geen reactie, weer maar een gestuurd, geen reactie... En nu ga ik nog maar een andere proberen
TZG Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 we need a new plan for new members bastards.[/font] XD Ik ga iets bedenken. wil graag een meeting organiseren voor volgende week vrijdag, 19.00 voor de PS3 ik doe mee ik ook wel denk ik
Mevin Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 de admins luisteren niet naar mij, ik heb al heel veel pb gestuurd om mijn naam te wijzigen, maar ik krijg nooit antwoord Na wie heb je het dan verstuurd naar specefiek één iemand of naar meerderen? eerst naar PatrickW twee volgens mij, maar toen die niet reageerde heb ik er ook maar eentje naar Dutchy3010 gestuurd, geen reactie, weer maar een gestuurd, geen reactie... En nu ga ik nog maar een andere proberen Dubbelpost Stuur er een naar Levi
Recommended Posts