GwnHugo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb net ff een nieuwe sig gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb net ff een nieuwe sig gemaakt. Wat vinden jullie ervan? fet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb net ff een nieuwe sig gemaakt. Wat vinden jullie ervan? fet showroom waardig? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb net ff een nieuwe sig gemaakt. Wat vinden jullie ervan? fet showroom waardig? Zeker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb net ff een nieuwe sig gemaakt. Wat vinden jullie ervan? fet showroom waardig? Zeker ok ff posten thnx voor de fet trouwens Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb net ff een nieuwe sig gemaakt. Wat vinden jullie ervan? fet showroom waardig? Zeker ok ff posten thnx voor de fet trouwens fet weer iemand die ik niet ken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Dit is john frusciante, gitarist van de red hot chili peppers Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 Dit is john frusciante, gitarist van de red hot chili peppers ah,weer wat geleerd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 ik heb hem ff in de showroom gezet topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 @hugo, wat voor iets was de covesight eigenlijk? Want ik heb eigenlijk bijna nooit in het gangs fora gekeken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 @hugo, wat voor iets was de covesight eigenlijk? Want ik heb eigenlijk bijna nooit in het gangs fora gekeken. Covesight heeft een eigen server in SA multiplayer. Wat ik bedoel daarmee is dat de tcc gang dan een soort het echte leven naspelen word, maar dan in IV, met banen, dingen kopen enz. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2009 @hugo, wat voor iets was de covesight eigenlijk? Want ik heb eigenlijk bijna nooit in het gangs fora gekeken. Covesight heeft een eigen server in SA multiplayer. Wat ik bedoel daarmee is dat de tcc gang dan een soort het echte leven naspelen word, maar dan in IV, met banen, dingen kopen enz. maar er zijn toch helemaal geen private servers voor IV? ofwel soms? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Goedemorgen! Al mensen wakker? =D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Goedemorgen! Al mensen wakker? =D Toch wel een paar miljard mensen op de wereld denk ik hoor. Daaronder ik ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Goedemorgen! Al mensen wakker? =D Toch wel een paar miljard mensen op de wereld denk ik hoor. Daaronder ik ook. ik ben wakker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts