TZG Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 ik vond dat filmpje van die nazies wel leuk op het laatst zo met die was lijn:heil hitler en zn arm gaat omhoog he hugo:jou eerste warn was van sheep... de mijne ook volgen mij heb ik iets gemist
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 ik vond dat filmpje van die nazies wel leuk op het laatst zo met die was lijn:heil hitler en zn arm gaat omhoog he hugo:jou eerste warn was van sheep... de mijne ook volgen mij heb ik iets gemist wat dan?
TZG Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 ik vond dat filmpje van die nazies wel leuk op het laatst zo met die was lijn:heil hitler en zn arm gaat omhoog he hugo:jou eerste warn was van sheep... de mijne ook volgen mij heb ik iets gemist wat dan? dat nazi filmpje
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 moet je in het grote hitler topic kijken dan zie je 2 filmpjes en een foto.niet die nazitubbies maar die andere.
TZG Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 moet je in het grote hitler topic kijken dan zie je 2 filmpjes en een foto.niet die nazitubbies maar die andere. Weet ik dat ook weer
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 moet je in het grote hitler topic kijken dan zie je 2 filmpjes en een foto.niet die nazitubbies maar die andere. Weet ik dat ook weer niet zo chagrijnig he
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) eerste helft feyenoord-rorda is nu al 3-0!!!!!!!! edit@HET IS 4-0 GEWORDEN!!!! 2 PRACHTIGE DOELPUNTEN VAN DE GUZMAN edit2@strafblad is nu 0% door dutchy ik ben nu ook weer een braverik Bewerkt: 23 augustus 2009 door thegodfather91
weaponmr Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 eerste helft feyenoord-rorda is nu al 3-0!!!!!!!! edit@HET IS 4-0 GEWORDEN!!!! 2 PRACHTIGE DOELPUNTEN VAN DE GUZMAN edit2@strafblad is nu 0% door dutchy ik ben nu ook weer een braverik waar kun je het dan zien? Ik heb denk ik toch nooit iets gedaan, maar waar staat het?
SNIPER44 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 In je profiel, moet je gewoon op het waarschuwings percentage klikken.
gtafreak321 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 eerste helft feyenoord-rorda is nu al 3-0!!!!!!!! edit@HET IS 4-0 GEWORDEN!!!! 2 PRACHTIGE DOELPUNTEN VAN DE GUZMAN edit2@strafblad is nu 0% door dutchy ik ben nu ook weer een braverik heeeeeeeeeuuuuhhh!!!! moet vandaag weer naar school ff iets minder nieuws: ik zit te twijfelen of ik uit de clan zal stappen, want zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben ben ik niet meer erg actief + daar komt nog bij dat ik dit schooljaar examen moet doen dus dan zal er ook niet meer veel van komen.
TZG Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 eerste helft feyenoord-rorda is nu al 3-0!!!!!!!! edit@HET IS 4-0 GEWORDEN!!!! 2 PRACHTIGE DOELPUNTEN VAN DE GUZMAN edit2@strafblad is nu 0% door dutchy ik ben nu ook weer een braverik ik weet niet of ik dat nou wel zo leuk vind. Ajax 0-0
Recommended Posts