TZG Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 ik vond dat filmpje van die nazies wel leuk op het laatst zo met die was lijn:heil hitler en zn arm gaat omhoog he hugo:jou eerste warn was van sheep... de mijne ook volgen mij heb ik iets gemist Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 ik vond dat filmpje van die nazies wel leuk op het laatst zo met die was lijn:heil hitler en zn arm gaat omhoog he hugo:jou eerste warn was van sheep... de mijne ook volgen mij heb ik iets gemist wat dan? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 ik vond dat filmpje van die nazies wel leuk op het laatst zo met die was lijn:heil hitler en zn arm gaat omhoog he hugo:jou eerste warn was van sheep... de mijne ook volgen mij heb ik iets gemist wat dan? dat nazi filmpje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 moet je in het grote hitler topic kijken dan zie je 2 filmpjes en een foto.niet die nazitubbies maar die andere. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 moet je in het grote hitler topic kijken dan zie je 2 filmpjes en een foto.niet die nazitubbies maar die andere. Weet ik dat ook weer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 moet je in het grote hitler topic kijken dan zie je 2 filmpjes en een foto.niet die nazitubbies maar die andere. Weet ik dat ook weer niet zo chagrijnig he Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) eerste helft feyenoord-rorda is nu al 3-0!!!!!!!! edit@HET IS 4-0 GEWORDEN!!!! 2 PRACHTIGE DOELPUNTEN VAN DE GUZMAN edit2@strafblad is nu 0% door dutchy ik ben nu ook weer een braverik Bewerkt: 23 augustus 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 eerste helft feyenoord-rorda is nu al 3-0!!!!!!!! edit@HET IS 4-0 GEWORDEN!!!! 2 PRACHTIGE DOELPUNTEN VAN DE GUZMAN edit2@strafblad is nu 0% door dutchy ik ben nu ook weer een braverik waar kun je het dan zien? Ik heb denk ik toch nooit iets gedaan, maar waar staat het? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 In je profiel, moet je gewoon op het waarschuwings percentage klikken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 goede morgen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 goede nacht Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2009 goede nacht ook nog wakker? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 eerste helft feyenoord-rorda is nu al 3-0!!!!!!!! edit@HET IS 4-0 GEWORDEN!!!! 2 PRACHTIGE DOELPUNTEN VAN DE GUZMAN edit2@strafblad is nu 0% door dutchy ik ben nu ook weer een braverik heeeeeeeeeuuuuhhh!!!! moet vandaag weer naar school ff iets minder nieuws: ik zit te twijfelen of ik uit de clan zal stappen, want zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben ben ik niet meer erg actief + daar komt nog bij dat ik dit schooljaar examen moet doen dus dan zal er ook niet meer veel van komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 eerste helft feyenoord-rorda is nu al 3-0!!!!!!!! edit@HET IS 4-0 GEWORDEN!!!! 2 PRACHTIGE DOELPUNTEN VAN DE GUZMAN edit2@strafblad is nu 0% door dutchy ik ben nu ook weer een braverik ik weet niet of ik dat nou wel zo leuk vind. Ajax 0-0 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts