SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ik ben trouwens bezig met een nieuwe layout voor het tcc citynews.Het adres zal ook veranderen. ok goed, hopelijk vond je het goed dat ik er de 'hoofdpagina' heb bijgevoegd? mss dat we met meerdere pagina's kunnen werken en dat het oudste nieuws vanachter komt. dus met elk nieuwsitem schuift alles op. Mag ik jullie als vriend van TCC erop wijzen dat een eigen forum op je clansite niet wordt toegestaan door de GTAForum crew? Om hier gelazer mee te voorkomen, kan je op je site GTAForum in een frame laten weergeven. Mocht je de code niet weten, hoor ik het wel! en waarom mag dat dan niet? het forum is toch alleen bedoeld voor onze eigen leden. en je mag de code ineens al geven
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 De nieuwe tcc citynews site is online! neem snel een kijkje. Ik heb op het forum ook al een topic geplaatst waar je kan zeggen welke site jij het mooiste vind. De url is http://tcccitynews.webs.com dat is dan met een nieuw acc gemaakt veronderstel ik. en hij is geslaagd
gtafreak321 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Dus GTAfreak en kidage komen naar de meeting om 15.00 ja ik kom PS: ik heb COD4 en 5
Royboow Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 wauw, 2 leden! Kidage en GTAfreak321 Magere opkomst, had GTA-top ook wel verwacht
Mevin Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 De nieuwe tcc citynews site is online! neem snel een kijkje. Ik heb op het forum ook al een topic geplaatst waar je kan zeggen welke site jij het mooiste vind. De url is http://tcccitynews.webs.com dat is dan met een nieuw acc gemaakt veronderstel ik. en hij is geslaagd Beter dan de andere :-)
gtafreak321 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 wauw, 2 leden!Kidage en GTAfreak321 Magere opkomst, had GTA-top ook wel verwacht hebben die gezegd dat ze niet kwamen?
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 heb nog snel effe een pb verstuurd naar de anderen voor die meeting
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 ok, kan ik alle films monteren? hoe bedoel je?
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) hier is dan onze trailer name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">vid is nog aan het processen dus hd komt later ENJOY Bewerkt: 22 mei 2009 door SNIPER44
Dr.Oppai Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) en ik zit in het filmpje zelf ik ben een acteur! o en gta doet het weer en nu zonder lag en die zooi!ik heb het paar rondes ook getest!omdat ik wat aangepast heb! Bewerkt: 22 mei 2009 door thegodfather91
SNIPER44 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 en ik zit in het filmpje zelf ik ben een acteur! o en gta doet het weer en nu zonder lag en die zooi!ik heb het paar rondes ook getest!omdat ik wat aangepast heb! goedzo want in onze trailer verdween je ineens op je motor en ook een keer via de heli gezien effe xD
Dr.Oppai Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 nu mijn pc het weer goed doet verheug ik me op de vlogende meeting
Recommended Posts