Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

Ik ben trouwens bezig met een nieuwe layout voor het tcc citynews.

Het adres zal ook veranderen.

ok goed, hopelijk vond je het goed dat ik er de 'hoofdpagina' heb bijgevoegd?

mss dat we met meerdere pagina's kunnen werken en dat het oudste nieuws vanachter komt. dus met elk nieuwsitem schuift alles op.

Mag ik jullie als vriend van TCC erop wijzen dat een eigen forum op je clansite niet wordt toegestaan door de GTAForum crew? Om hier gelazer mee te voorkomen, kan je op je site GTAForum in een frame laten weergeven. Mocht je de code niet weten, hoor ik het wel! :tu:

en waarom mag dat dan niet?

het forum is toch alleen bedoeld voor onze eigen leden.

en je mag de code ineens al geven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

De nieuwe tcc citynews site is online! neem snel een kijkje. Ik heb op het forum ook al een topic geplaatst waar je kan zeggen welke site jij het mooiste vind.

De url is http://tcccitynews.webs.com

dat is dan met een nieuw acc gemaakt veronderstel ik.

en hij is geslaagd ;)

Beter dan de andere :-)

Link to comment
Delen op andere websites

hier is dan onze trailer ;)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

vid is nog aan het processen dus hd komt later ;)

:dans: ENJOY :dans:

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

en ik zit in het filmpje zelf :D ik ben een acteur! :tu:

o en gta doet het weer en nu zonder lag en die zooi!ik heb het paar rondes ook getest!omdat ik wat aangepast heb! :tu:

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

en ik zit in het filmpje zelf :D ik ben een acteur! :tu:

o en gta doet het weer en nu zonder lag en die zooi!ik heb het paar rondes ook getest!omdat ik wat aangepast heb! :tu:

goedzo want in onze trailer verdween je ineens op je motor en ook een keer via de heli gezien effe xD

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...