Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil trouwens ook wel een meeting regelen voor ps3!

Ik denk aan vrijdag 29/5 van 6 tot 8, je mag ook later komen hoor dus om 7 uur.

Geef je maar op dan hou ik een lijstje bij.

Leden die komen:

lolnet(cj101)-cop

weaponmr(elite9653)-crimineel

gtafreak321(godzilla13562)-cop

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Leden die komen:

lolnet(cj101)-cop

dat heb je al gezegt :puh: .

Geplaatst:

Leden die komen:

lolnet(cj101)-cop

dat heb je al gezegt :puh: .

maakt niet uit, want anders raken die meeting lijstjes achterop in het topic en kijkt niemand er meer naar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een voorstel:

Het lijkt me beter als er twee leaders zijn, niet een leader en een co-leader. 1 voor de PC en de andere over de ps3

zodat iemand leader word die er wel dicht op zit. Ik kan niet op de meetings komen dus kan ik het ook niet zo volgen.

Dus ik stel voor om bijv. Royboow medelijder te maken. In het speciaal royboow omdat hij heel veel belangrijke dingen voor de clan doet en erg betrokken is.

Bewerkt: door Hugotje112
Geplaatst:
Ik heb een voorstel:

Het lijkt me beter als er twee leaders zijn, niet een leader en een co-leader. 1 voor de PC en de andere over de ps3

zodat iemand leader word die er wel dicht op zit. Ik kan niet op de meetings komen dus kan ik het ook niet zo volgen.

Dus ik stel voor om bijv. Royboow medelijder te maken. In het speciaal royboow omdat hij heel veel belangrijke dingen voor de clan doet en erg betrokken is.

goed idee.

Geplaatst:
Ik heb een voorstel:

goed idee.

idd goed idee

Geplaatst:

hoi hoi iedereen hier is jullie nieuwe lid. :cya: Ik wil even van te voren zeggen, aangezien ik werk, ben ik soms op bepaalde tijdstippen niet beschikbaar. dit is meestal van 19:00 tot 22:00 deze week kan ik niet komen op vrijdag en zaterdag. volgende week weet ik het nog niet.

Geplaatst:
uhh ik?. Oke, als Sniper akkoord gaat ga ik ook akkoord

het is goed voor de clan dus ook goed voor mij :)

Geplaatst:

hey wie doen of gaan er allemaal meedoen met het eerst tournement van gtaforum?ik wel.

Geplaatst:
hey wie doen of gaan er allemaal meedoen met het eerst tournement van gtaforum?ik wel.

Ik ook ;)

Oja Hugotje het is: Leider niet lijder:P

Geplaatst:
hoi hoi iedereen hier is jullie nieuwe lid. :cya: Ik wil even van te voren zeggen, aangezien ik werk, ben ik soms op bepaalde tijdstippen niet beschikbaar. dit is meestal van 19:00 tot 22:00 deze week kan ik niet komen op vrijdag en zaterdag. volgende week weet ik het nog niet.

same , alleen ik werk meer: p

Geplaatst:
ben ik al medeleider? of moet er gestemd worden :tu:

Idk , maar ik ben voor :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...