SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 private server van welk spel?heeft dat met de clan te maken,neetoch? neen, een private server van 2Moons @cj101, je gaat omhoog in rank via aan meetings mee te doen en aan activiteit. maar ik ga niet te veel mensen promoveren of anders raakt iedereen direct bovenop de ranking.
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 is de meting nou morgen of overmorgen?
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 is de meting nou morgen of overmorgen? zondag = kijk in recruitment 2de post
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 15:00?!?!?!dan lich ik nog op bed! neh 15:00 is goed en gunsnroses kan je nog steeds niet joinen enzo?
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 15:00?!?!?!dan lich ik nog op bed! neh 15:00 is goed en gunsnroses kan je nog steeds niet joinen enzo? Ik d8 het niet neen.
GunsNroses61 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 15:00?!?!?!dan lich ik nog op bed! neh 15:00 is goed en gunsnroses kan je nog steeds niet joinen enzo? Ik d8 het niet neen. Ik kan zowieso niet omdat mijn comp een nieuwe Videokaart krijg, heb er 2 maar eentje is op een TV en dat is veel mooier maar die comp is een beetje slecht, maar vanaf volgende ongeveer kan ik weer actief meedoen mits ik niet weer problemen heb om jullie te joinen.. PS. ik heb vandaag iets grappigs gehad, ik was de oplader van mijn Samsung Pixon al een paar weken kwijt, en ik had bij mijn moeder en bij mijn vader het huis helemaal overhoop gehad en ik kon hem niet vinden. vandaag deed ik ff de auto la open en daar zag ik mijn oplader .... :duh:
TZG Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 is de meting nou morgen of overmorgen? zondag = kijk in recruitment 2de post kan ik weer eens niet Ben op voetbalkamp Maar dat is ook leuk Komt wel een andere keer
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 is de meting nou morgen of overmorgen? zondag = kijk in recruitment 2de post kan ik weer eens niet Ben op voetbalkamp Maar dat is ook leuk Komt wel een andere keer al de 2e het is voor de pc!
GunsNroses61 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 FF een vraagje over Battlestations Pacific, want ik wil de achievement Rising Sun, en daarvoor moet je alle missies van de japanse campaign op veteran hebben voltooid. dat heb ik ook maar ik kreeg de achievement niet ;(
Mevin Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) FF een vraagje over Battlestations Pacific, want ik wil de achievement Rising Sun, en daarvoor moet je alle missies van de japanse campaign op veteran hebben voltooid. dat heb ik ook maar ik kreeg de achievement niet ;( Lijkt me gewoon ff overnieuw doen als dat kan xD heb ik ook eens bij GTA IV moeten doen. Had ik de USJ Gedaan, stond er niks bij EDIT: @gtafreak, sig is te groot Bewerkt: 5 juni 2009 door Mevin
gtafreak321 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) ey nog effe over dat ranken, wie houd dat bij op de PS3 als je een rang omhoog mag??? EDIT: weet ik waar kan ik die signatures van de TCC ook al weer krijgen??? Bewerkt: 5 juni 2009 door gtafreak321
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 ey nog effe over dat ranken, wie houd dat bij op de PS3 als je een rang omhoog mag???EDIT: weet ik waar kan ik die signatures van de TCC ook al weer krijgen??? kijk in het recruutment topic daar staat de link
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) ey nog effe over dat ranken, wie houd dat bij op de PS3 als je een rang omhoog mag??? Ik. Je gaat ranks omhoog van hoelang je al lid bent en van hoeveel je mee doet met meetings & ook de activiteit. EDIT: Thegodfather91, Mevin, GTA4gamer zijn een rank omhoog gegaan. Bewerkt: 5 juni 2009 door SNIPER44
Recommended Posts