Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:dans: Dankje :D:dans:

btw. misschien nog veranderen bij de weebly site :puh:

Bewerkt: door Mevin
  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
@ SNIPER

Je weet toch wel wat een gang/team is?

anders kan je even kijken bij andere teams.

Wat is dan het vershil tussen een clan en een team?

clan is voor een spel bv gta en gang is voor ee gezelligheid op het forum.

en ik heb niet veel gamerscore op pc,wel op de 360 :Y

Als jullie graag een team beginnen, dan is het goed voor mij hoor.

Alleen wie gaat daar de leiding over nemen?

Ik?

Geplaatst:
FF een vraagje over Battlestations Pacific, want ik wil de achievement Rising Sun, en daarvoor moet je alle missies van de japanse campaign op veteran hebben voltooid. dat heb ik ook maar ik kreeg de achievement niet ;(

Lijkt me gewoon ff overnieuw doen als dat kan xD heb ik ook eens bij GTA IV moeten doen. Had ik de USJ Gedaan, stond er niks bij :puh:

EDIT: @gtafreak, sig is te groot ;)

Helemaal overnieuw op veteraan difficuly? :duh: ik heb al veel missies opnieuw op Veteraan gedaan en ik heb bij alle missies van Japan Goud gehaalt.

Geplaatst:
FF een vraagje over Battlestations Pacific, want ik wil de achievement Rising Sun, en daarvoor moet je alle missies van de japanse campaign op veteran hebben voltooid. dat heb ik ook maar ik kreeg de achievement niet ;(

Lijkt me gewoon ff overnieuw doen als dat kan xD heb ik ook eens bij GTA IV moeten doen. Had ik de USJ Gedaan, stond er niks bij :puh:

EDIT: @gtafreak, sig is te groot ;)

Helemaal overnieuw op veteraan difficuly? :duh: ik heb al veel missies opnieuw op Veteraan gedaan en ik heb bij alle missies van Japan Goud gehaalt.

Ik weet niet wat je anders zou kunnen doen

Geplaatst:
@ SNIPER

Je weet toch wel wat een gang/team is?

anders kan je even kijken bij andere teams.

Wat is dan het vershil tussen een clan en een team?

clan is voor een spel bv gta en gang is voor ee gezelligheid op het forum.

en ik heb niet veel gamerscore op pc,wel op de 360 :Y

Als jullie graag een team beginnen, dan is het goed voor mij hoor.

Alleen wie gaat daar de leiding over nemen?

Ik?

Dan ik he, same met Hugo of Sniper

Argh ;( die missies zijn wel heel moeilijk.... weet iemand hoe je kunt zien welke missies je nog niet op Veteraan hebt gedaan? want ik heb misschien maar 1tje niet op Vet gedaan maar dat kan het waarschijnlijk niet zijn, want als je helemaal bij een missie als je hem wilt starten uit een difficulty kunt kiezen dan staat hij altijd op Vet en dat betekent vaak dat je de missie op Vet hebt gedaan, maar dat staat bij alle missies...

Bewerkt: door GunsNroses61
Geplaatst:

Doet hugo eigenlijk nog wel wat aan de clan?

(Niet bedoelt om hem eruit te zetten hoor :puh:)

geen idee

en nu ben ik net zo hoog als hugootje :dans: nog 1 rang en ik mag een mooi apepakkie dragen :Y

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

hij doet de krant.

Geplaatst:

hij doet de krant.

Lol mevin xd

Geplaatst:

o ik heb een vraagje aan sniper :Y zou je bij rangen ook godfather erbij kunnen zetten? :D

Geplaatst:
o ik heb een vraagje aan sniper :Y zou je bij rangen ook godfather erbij kunnen zetten? :D

kzal Don gewoon vervangen door godfather

Geplaatst:

Sorry dat ik de laatste tijd niet actief ben. Ik volg het allemaal niet zo omdat ik geen gta heb. Ook ben ik nu meer met andere dingen bezig. Misschien is het echt tijd om weg te gaan. Daarom meld ik me af bij Tcc. Ik wens Sniper heel veel geluk met het leiden van de clan. Je krijgt nog het wachtwoord van het tcc citynews. Ook wil ik wel vriend blijven.

Ik wens sowieso iedereen uit de clan veel plezier. Moge dit een grote clan worden.

hugotje112

Geplaatst:
Sorry dat ik de laatste tijd niet actief ben. Ik volg het allemaal niet zo omdat ik geen gta heb. Ook ben ik nu meer met andere dingen bezig. Misschien is het echt tijd om weg te gaan. Daarom meld ik me af bij Tcc. Ik wens Sniper heel veel geluk met het leiden van de clan. Je krijgt nog het wachtwoord van het tcc citynews. Ook wil ik wel vriend blijven.

Ik wens sowieso iedereen uit de clan veel plezier. Moge dit een grote clan worden.

hugotje112

doei hugo :-(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...