Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Vaarwel HugoZal ik dan de gang oprichten? doe maar
Royboow Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Jullie zullen tot zondagochten ook ff niks van me horen, ben druk bezig bij me oom met verhuizen
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Sorry dat ik de laatste tijd niet actief ben. Ik volg het allemaal niet zo omdat ik geen gta heb. Ook ben ik nu meer met andere dingen bezig. Misschien is het echt tijd om weg te gaan. Daarom meld ik me af bij Tcc. Ik wens Sniper heel veel geluk met het leiden van de clan. Je krijgt nog het wachtwoord van het tcc citynews. Ook wil ik wel vriend blijven.Ik wens sowieso iedereen uit de clan veel plezier. Moge dit een grote clan worden. hugotje112 Wel hugotje ... Het was fijn om je in de clan te hebben. Heel de clan is je zeker en vast dankbaar voor al hetgeen dat je voor ons gedaan hebt. Het is begrijpelijk dat je vertrekt want je hield je inderdaad met andere dingen bezig. Je was een goed clan lid en we zullen je niet vergeten. Het gaat je goed en veel succes verder!!
GwnHugo Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Zal ik dan de gang oprichten? Is dit tegen mij of voor iets anders?
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ik heb een vraag. Je hebt allang een gangtalk. En je maakt vanmiddag pas een Recruitment topic.
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ik heb een vraag. Je hebt allang een gangtalk. En je maakt vanmiddag pas een Recruitment topic. Mag ik je dan eens vragen eens in het recruitment te kijken en dan eens naar de datum te kijken. Dan zul je zien dat deze dateert van 19 mei.
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Ik zie Hier echt toch 5 JUNI staan. @: Foutje, dat is de gang. Bewerkt: 5 juni 2009 door NickOwnage
Mevin Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Aah, jammer hugotje dat je gaat Maar zou ik de citynews mogen overnemen?
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Aah, jammer hugotje dat je gaat Maar zou ik de citynews mogen overnemen? ok. Ik moet nog wel de pass en gebruikersnaam ontvangen van hugotje.
Mevin Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Aah, jammer hugotje dat je gaat Maar zou ik de citynews mogen overnemen? ok. Ik moet nog wel de pass en gebruikersnaam ontvangen van hugotje. Oh, ok moet dan ook het veranderd worden op de weebly site, email bedoel ik. Denk namelijk dat ik vaker naar mijn eigen kijk dan naar de copcrimes P.S. Ik denk dat ik mijn naam in: Rockin' Bird ga veranderen, wat vinden jullie daarvan Bewerkt: 5 juni 2009 door Mevin
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Aah, jammer hugotje dat je gaat Maar zou ik de citynews mogen overnemen? ok. Ik moet nog wel de pass en gebruikersnaam ontvangen van hugotje. Oh, ok moet dan ook het veranderd worden op de weebly site, email bedoel ik. Denk namelijk dat ik vaker naar mijn eigen kijk dan naar de copcrimes P.S. Ik denk dat ik mijn naam in: Rockin' Bird ga veranderen, wat vinden jullie daarvan Dat zal ik later nog wel doen.
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Aah, jammer hugotje dat je gaat Maar zou ik de citynews mogen overnemen? ok. Ik moet nog wel de pass en gebruikersnaam ontvangen van hugotje. Oh, ok moet dan ook het veranderd worden op de weebly site, email bedoel ik. Denk namelijk dat ik vaker naar mijn eigen kijk dan naar de copcrimes P.S. Ik denk dat ik mijn naam in: Rockin' Bird ga veranderen, wat vinden jullie daarvan nee mevin is beter joh zo vandaag weer ong 25 tot 30 posts gedaandus ik heb mn gemiddelde weer wat omhoog gekrikt Bewerkt: 5 juni 2009 door thegodfather91
weaponmr Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Sorry dat ik de laatste tijd niet actief ben. Ik volg het allemaal niet zo omdat ik geen gta heb. Ook ben ik nu meer met andere dingen bezig. Misschien is het echt tijd om weg te gaan. Daarom meld ik me af bij Tcc. Ik wens Sniper heel veel geluk met het leiden van de clan. Je krijgt nog het wachtwoord van het tcc citynews. Ook wil ik wel vriend blijven.Ik wens sowieso iedereen uit de clan veel plezier. Moge dit een grote clan worden. hugotje112 Vaarwel
gtafreak321 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Sorry dat ik de laatste tijd niet actief ben. Ik volg het allemaal niet zo omdat ik geen gta heb. Ook ben ik nu meer met andere dingen bezig. Misschien is het echt tijd om weg te gaan. Daarom meld ik me af bij Tcc. Ik wens Sniper heel veel geluk met het leiden van de clan. Je krijgt nog het wachtwoord van het tcc citynews. Ook wil ik wel vriend blijven.Ik wens sowieso iedereen uit de clan veel plezier. Moge dit een grote clan worden. hugotje112 bedankt en .... vaarwel :$
Mevin Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Zo, lang niet meer iemand gepost ^^ xD Maar wie komt nou niet naar de PC Meeting?
Recommended Posts