weaponmr Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik niet, de vorige was minder overzichtelijk en de pagina's duurde bij mij te lang met laden.
gtafreak321 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 ey sniper, nog bedankt dat je me hebt gepromoveerd
SNIPER44 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 ff totaal iets anders. ik kan vanaf volgende week weer IV doen als m'n comp weer in elkaar zit.GnR61 Ah mooi. Als Shani dan ook kan joinen is het helemaal mooi! Zal moeilijk gaan, heb namelijk examen van dinsdag tot dinsdag. In het weekend kan ik wel gaan denk ik. @gtafreak: promotie?
Mevin Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 @Hierboven, denk niet dat ik in het weekend echt goed kan spelen want dan is er een buurtfeest (bestaat 50 jaar xD) En ik moet ook nog veel doen voor school
Stopbord Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Is er binnenkort PS3 meeting? Ja kijk in het recruit topic , 2de post!
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Alle pages toegevoegd aan de BETA site! (Dat was de verrassing)Moet alleen nog image codes krijgen. Klik , Kidage. Keb ook een idee voor leden badges PS: DIT IS EEN BETA! hugotje staat er nog in.dus dat moet ook verandert worden.
SNIPER44 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Alle pages toegevoegd aan de BETA site! (Dat was de verrassing)Moet alleen nog image codes krijgen. Klik , Kidage. Keb ook een idee voor leden badges PS: DIT IS EEN BETA! Ik vind de huidige beter.
weaponmr Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Is er binnenkort PS3 meeting? hope dat je komt, ben ik niet de enige crim
TZG Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Is er binnenkort PS3 meeting? hope dat je komt, ben ik niet de enige crim wanneer is die dan?
SNIPER44 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Is er binnenkort PS3 meeting? hope dat je komt, ben ik niet de enige crim wanneer is die dan? moet nog bepaald worden.
PowerPats Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Ik wil in ieder geval echt meedoen met de ps3 meeting. hopelijk deze zondag.
gtafreak321 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 ff totaal iets anders. ik kan vanaf volgende week weer IV doen als m'n comp weer in elkaar zit.GnR61 Ah mooi. Als Shani dan ook kan joinen is het helemaal mooi! Zal moeilijk gaan, heb namelijk examen van dinsdag tot dinsdag. In het weekend kan ik wel gaan denk ik. @gtafreak: promotie? ik dacht dat jij over de promotie ging? want ik ben een rang omhoog aankomende zondag is de meeting van de PS3 tijd is nog niet helemaal bekend dat ligt een beetje aan jullie want ik kan de hele dag zo'n beetje
Stopbord Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 Alle pages toegevoegd aan de BETA site! (Dat was de verrassing)Moet alleen nog image codes krijgen. Klik , Kidage. Keb ook een idee voor leden badges PS: DIT IS EEN BETA! Ik vind de huidige beter. Jep , als je nou wat moeite deed om de plaatjes door te mailen ? (codes)
Recommended Posts