GunsNroses61 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) damn ;( xD kan ik eindelijk weer actief worden is d'r geen meeting Bewerkt: 19 juni 2009 door GunsNroses61
Stopbord Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 @Kidage: Gecondoleerd. Bedankt mijn innige medeleven. Ook bedankt. Gecondoleert @snowleopard: gecondoleerd is met een D En @Kidage, ook gecondoleerd. ***geen dank hoor *** @kidage, gecondoleerd Thanks.
Mevin Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 kut update nu werken men trainers niet meer edit: heeft echt niemand een mic voor op de pc? ik heb nog 1 voice actor nodig voor men klein swat filmpje xD Er is een nieuwe FilecheckFix. Alleen er moeten nog nieuwe mods komen ^^
SNIPER44 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 kut update nu werken men trainers niet meer edit: heeft echt niemand een mic voor op de pc? ik heb nog 1 voice actor nodig voor men klein swat filmpje xD Er is een nieuwe FilecheckFix. Alleen er moeten nog nieuwe mods komen ^^ aaah ik wil die mods
Mevin Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 kut update nu werken men trainers niet meer edit: heeft echt niemand een mic voor op de pc? ik heb nog 1 voice actor nodig voor men klein swat filmpje xD Er is een nieuwe FilecheckFix. Alleen er moeten nog nieuwe mods komen ^^ aaah ik wil die mods Er is een carspawner uitgekomen Hiero
Stopbord Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 kut update nu werken men trainers niet meer edit: heeft echt niemand een mic voor op de pc? ik heb nog 1 voice actor nodig voor men klein swat filmpje xD Er is een nieuwe FilecheckFix. Alleen er moeten nog nieuwe mods komen ^^ aaah ik wil die mods Misschine kan je zelf 1 maken? zo 1 die de map naar sa verandert? x'D
Dr.Oppai Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 wie heeft er zin om NU ff een potje call of duty modern warfare te spelen? heb er ff zn in
Stopbord Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 ook nog gecondoleerd kidage.... Thanx
Mevin Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 wie heeft er zin om NU ff een potje call of duty modern warfare te spelen? heb er ff zn in Nah, trouwens mijn PC wil PunkBuster niet installeren, de laatste keer dat ik het probeerde liep hij minstens een uur vastlopen :S
Dr.Oppai Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 wie heeft er zin om NU ff een potje call of duty modern warfare te spelen? heb er ff zn in Nah, trouwens mijn PC wil PunkBuster niet installeren, de laatste keer dat ik het probeerde liep hij minstens een uur vastlopen :S o jammer .nou iemand anders dan?
gtafreak321 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 wie heeft er zin om NU ff een potje call of duty modern warfare te spelen? heb er ff zn in Nah, trouwens mijn PC wil PunkBuster niet installeren, de laatste keer dat ik het probeerde liep hij minstens een uur vastlopen :S o jammer .nou iemand anders dan? ik zou wel willen maar ik heb hem op de PS3
Stopbord Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 wie heeft er zin om NU ff een potje call of duty modern warfare te spelen? heb er ff zn in Nah, trouwens mijn PC wil PunkBuster niet installeren, de laatste keer dat ik het probeerde liep hij minstens een uur vastlopen :S o jammer .nou iemand anders dan? ik zou wel willen maar ik heb hem op de PS3 Ikheb world at war :|
Dr.Oppai Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 wie heeft er zin om NU ff een potje call of duty modern warfare te spelen? heb er ff zn in Nah, trouwens mijn PC wil PunkBuster niet installeren, de laatste keer dat ik het probeerde liep hij minstens een uur vastlopen :S o jammer .nou iemand anders dan? ik zou wel willen maar ik heb hem op de PS3 Ikheb world at war :| world at war is ook goed,maar dan moet ik ff een paar minuten hebben want ik moet hem nog instaleren(is zo gebeurd)
SNIPER44 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik heb modern warfare. Wat dachten van het feit dat we een clan theme song zouden nemen? Ik stem voor deze: SWAT Theme song
Recommended Posts