Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

Recommended Posts

Geplaatst:
ik wil me graag aanmelden voor de meeting van donderdag :D khoop dat ik erin kom. Het lukt niet als soulramon mij een invite stuurt, maar wel als lolnet dat doet :7

Dubble post , Woensdag 11.u begrafenis! :(

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

hihi ik morgen mijn laatste examen, dan niet meer naar school tot maandag voor een paar uur en raportje ophalen in de namiddag en dan VAKANTIE :D

Geplaatst:

Dat inactief, op de PS3 of op GTAF? Ik ben sowieso altijd op GTAF te bereiken, als je een PB stuurt. Ik zit elke dag wel in GTAF, maar niet zoals SNIPER44 heel erg lang, heb ook nog een leven

Geplaatst:
Woehoe gepromoveert tot inwoner ik hoef dus niet meer onder de brug te slapen :tu:

ik heb nu een redelijke Plasma tv doos om in te slapen :duh:

maar die zijn niet erg breed he? :puh:

dat weet ik :7

Geplaatst: (bewerkt)
Dat inactief, op de PS3 of op GTAF? Ik ben sowieso altijd op GTAF te bereiken, als je een PB stuurt. Ik zit elke dag wel in GTAF, maar niet zoals SNIPER44 heel erg lang, heb ook nog een leven

dus je wilt zeggen dat mensen die langer op gtaforum zitten geen leven hebben?

als je het niet zo bedoeld,exuses _O_

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

nee, dat bedoel ik ook niet, maar ik heb wel veel meer te doen dan op GTAF te zitten, SNIPEr die heeft mss meer tijd dan ik, maar computeren is ook niet het ding voor mij, ik ben liever veel buiten. Maar dat beïnvoed weer mijn tijd op GTAF, als er nog meer mensen zijn die vinden dat ik te inactief ben, zeg het maar hoor.

Geplaatst:

nee, dat bedoel ik ook niet, maar ik heb wel veel meer te doen dan op GTAF te zitten, SNIPEr die heeft mss meer tijd dan ik, maar computeren is ook niet het ding voor mij, ik ben liever veel buiten. Maar dat beïnvoed weer mijn tijd op GTAF, als er nog meer mensen zijn die vinden dat ik te inactief ben, zeg het maar hoor.

ik zeg ook niet dat je inactief bent maar je bent er gewoon minder op :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet nog 1 gewone dag en dan nog een toetsweek (weet niet waarom toetsweek op woensdag begint) en dan ff raport ophalen ergens op een dag en dan ben ik pas vrij.

Bewerkt: door weaponmr
Geplaatst:
Ik moet nog 1 gewone dag en dan nog een toetsweek (weet niet waarom toetsweek op woensdag begint) en dan ff raport ophalen ergens op een dag en dan ben ik pas vrij.

bij mij begon die op een vrijdag nog aparter :puh: einde van de week beginnen met de PWW, en het duurt niet eens een week :puh: tot en met woensdag :bonk:

Geplaatst:

bij mij begon die op een vrijdag nog aparter :puh: einde van de week beginnen met de PWW, en het duurt niet eens een week :puh: tot en met woensdag :bonk:

Bij mij duurt hij wel een week, van ma tot ma

Geplaatst:

vandaag vrij,moets wel naar school komen maar de leraares had iets ofzo dus we werden nara hjuis gestuurd!

Geplaatst:
:dans: :dans: :dans: :dans: W00000000000T VAKANTIE EINDE EXAMENS W0000000T :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:
Geplaatst:
:dans: :dans: :dans: :dans: W00000000000T VAKANTIE EINDE EXAMENS W0000000T :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

lekker!!!!

zit nog steeds op mijn drumstel te wachten :duh: :duh: :zz:

Geplaatst:

lekker!!!!

zit nog steeds op mijn drumstel te wachten :duh: :duh: :zz:

nice

Geplaatst:

Ik moet nog één week school en dan nog een week toetsweek en dan nog rapport + Boeken inleveren :S

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...