cj101 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik kom misschien vanavond wel voor de ps3 meeting. Mooie sigs trouwens!
weaponmr Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 vanavond kom ik als het goed is ook. Als ik niet kom, dan ben ik van de ps3 geschopt door m'n vader.
gtafreak321 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) vanavond kom ik als het goed is ook. Als ik niet kom, dan ben ik van de ps3 geschopt door m'n vader. haha ik had een keer meegemaakt: ik zat met een vriend van mij COD4 te spelen horen we ineens over de headset: kom nou eens van die playstation af!!! je zit de hele dag er al achter!! dat kind: NEEEEEEEHEEEHEEEEEE!!!!!! hahahaaha. ik kom sowieso Bewerkt: 25 juni 2009 door gtafreak321
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 haha ik had een keer meegemaakt: ik zat met een vriend van mij COD4 te spelen horen we ineens over de headset: kom nou eens van die playstation af!!! je zit de hele dag er al achter!! dat kind: NEEEEEEEHEEEHEEEEEE!!!!!! hahahaaha. ik kom sowieso hahaha zalig gewoon
Royboow Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Goedemiddag mensen, Ik heb Thegodfather91 lang niet meer gezien...
gtafreak321 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 de burgers kunnen het vanavond rustig aan doen want de cops zijn in de minderheid (alweer).
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Goedemiddag mensen, Ik heb Thegodfather91 lang niet meer gezien... die heeft een virus op zijn pc staan.
Royboow Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Goedemiddag mensen, Ik heb Thegodfather91 lang niet meer gezien... die heeft een virus op zijn pc staan. Waarom weet ik dat dan niet! Zet hem ook ff in lijstje met afwezigen
PowerPats Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik kom vanavond ook, ik ben een cop btw.
gtafreak321 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik kom vanavond ook, ik ben een cop btw. goedzo dan hebben we een even aantal. :duh: kut mediamarkt ik heb vorige week al iets bij hun besteld werd het deze week geleverd volgens hun, bel ik er net weer heen: sorry hij word misschien volgende week vrijdag geleverd :ch:
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Goedemiddag mensen, Ik heb Thegodfather91 lang niet meer gezien... die heeft een virus op zijn pc staan. Waarom weet ik dat dan niet! :cry: srry, het zal nooit meer gebeuren :cry:
gtafreak321 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 iemand vandaag nog iets aparts meegemaakt ofzo??? verveel me een beetje namelijk en de officiële vakantie is nog niet eens begonnen
Royboow Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 iemand vandaag nog iets aparts meegemaakt ofzo??? verveel me een beetje namelijk en de officiële vakantie is nog niet eens begonnen Jij ook al?
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 iemand vandaag nog iets aparts meegemaakt ofzo??? verveel me een beetje namelijk en de officiële vakantie is nog niet eens begonnen Jij ook al? heb ik ook xD daarmee dat ik maar effe een nieuwe afbeelding heb gemaakt voor in het recruitment topic
weaponmr Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 iemand vandaag nog iets aparts meegemaakt ofzo??? verveel me een beetje namelijk en de officiële vakantie is nog niet eens begonnen Ik gister. Ik HAD gister een hele oude tuinstoel, werkte nog perfect en was niet klaar om weg te gooien. Dus ik ging buiten leren, stoelmat er op en zitten. Even later gleed ik een beetje naar links, maar dacht dat het door de mat kwam. 10min later, ga ik zitten, helt dat ding schuin naar voren en KRAK, zit ik daar op een stoel waarvan de poten zijn weggevallen en de rugleuning niet maar aan het zitgedeelte vast zit.
Recommended Posts