Timske Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Hey allemaal ik had een vraagje. Hoe instralleer ik >dit< En btw, er is geen readme in de download file Reageren
Timske Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Nu doet me GTA het niet meer Bewerkt: 4 mei 2009 door Timske Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Staat het niet gewoon in de readme??? Reageren
Timske Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Staat het niet gewoon in de readme??? Er zit geen readme bij maar je moet de map CONGIF vervangen voor de CONGIF in GTA SA > Audio. En nu crasht me sa Reageren
gta master 1 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Staat het niet gewoon in de readme??? Er zit geen readme bij maar je moet de map CONGIF vervangen voor de CONGIF in GTA SA > Audio. En nu crasht me sa En je hebt geen back-up gamaakt?? Reageren
Timske Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Staat het niet gewoon in de readme??? Er zit geen readme bij maar je moet de map CONGIF vervangen voor de CONGIF in GTA SA > Audio. En nu crasht me sa En je hebt geen back-up gamaakt?? Nee, en nu wil ik eigenlijk vragen. Kun jij de originiele CONGIF uploaden voor me Reageren
K.O. Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 CONFIG (van 'configuration'), niet CONGIF. De originele bestanden heb ik hier voor je: CONFIGoriginal.rar Waarom de mod het bij jou niet doet zou ik niet weten. Ik kan het momenteel nu niet zelf testen, maar ik zou eigenlijk niet weten hoe die bestanden precies in elkaar zitten. Ik zie in elk geval dat de 'BankSlot.dat', 'AudioEventHistory.txt', 'PakFiles.dat', 'StrmPaks.dat', 'TrakLKup.dat' en 'EventVol.dat' bestanden exact hetzelfde zijn als mijn originele. Alleen 'BankLkup.dat' verschilt (gedeeltelijk) met het bestand van de mod. Een beetje vreemd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.