CJ_bob Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Hallo, Ik heb GTA SA voor mijn PS2, maar mijn saved file is corrupt. Als ik het spel opstart begint hij bij het begin, en als ik dan naar het menu ga om mijn spel te laden zegt hij: Corrupt save. Ik kan de saved file ook niet laden. Wat moert ik doen, ik was best wel ver! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Waarschijnlijk heb je de PS2 uitgezet of gereset toen je nog aan het saven was. Niets tegen te doen, helaas Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je de PS2 uitgezet of gereset toen je nog aan het saven was. Niets tegen te doen, helaas SaveGame downloaden, is het enige wat je kan doen. Helaas, is het dan niet door jouw zelf uitgespeelt Edit @ hieronder, Dat bedoel ik ook niet Bewerkt: 4 mei 2009 door Remi-X Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Opnieuw beginnen? Je gaat er niet dood van... Reageren
CJ_bob Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Oke, ik zal wel opnieuw beginen want ik weet niet hoe ik er een saved game op mij zetten... Mischien kunnen jullie mij daar mee helpen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Als je in het bezit bent van Action Replay MAX of als je van plan bent om het te gaan kopen kan het handig zijn om de beginpost van >dit topic< eens op je gemak door te lezen. Daar staat beschreven hoe je de savegames voor de PS2, die je in de download-database van dit forum kan downloaden, op je Memory Card kan zetten. En anders veel succes met opnieuw beginnen. Reageren
CJ_bob Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Dan begin ik maar opnieuw.... Het het spel bijna uitgespeeld, best wel jammer, maar ik heb hem niet gereset of uitgezet tijdens het saven. En heb de console uitgezet, GTA LCS er in gedaan, even gespeelt toen SA opgestart en toen deed hij het niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.