Jump to content

GTA SA Saved file probleem


CJ_bob

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb GTA SA voor mijn PS2, maar mijn saved file is corrupt.

Als ik het spel opstart begint hij bij het begin, en als ik dan naar het menu ga om mijn spel te laden zegt hij: Corrupt save. Ik kan de saved file ook niet laden. Wat moert ik doen, ik was best wel ver!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je de PS2 uitgezet of gereset toen je nog aan het saven was. Niets tegen te doen, helaas :N

SaveGame downloaden, is het enige wat je kan doen. Helaas, is het dan niet door jouw zelf uitgespeelt :(

Edit @ hieronder, Dat bedoel ik ook niet :schater:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in het bezit bent van Action Replay MAX of als je van plan bent om het te gaan kopen kan het handig zijn om de beginpost van >dit topic< eens op je gemak door te lezen. Daar staat beschreven hoe je de savegames voor de PS2, die je in de download-database van dit forum kan downloaden, op je Memory Card kan zetten. En anders veel succes met opnieuw beginnen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dan begin ik maar opnieuw.... Het het spel bijna uitgespeeld, best wel jammer, maar ik heb hem niet gereset of uitgezet tijdens het saven. En heb de console uitgezet, GTA LCS er in gedaan, even gespeelt toen SA opgestart en toen deed hij het niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...