Jump to content

Probleem met editen van vehicles.IDE

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik heb dus een probleem met het editen van vehicles.ide, als ik het verander en hem op wil slaan zegt hij dit:

dataadministrator1tv0.jpg

enig idee wat zou helpen?, ik heb er al een eerder topic over gezien, maar geen oplossing. ik heb aleen lezen uitgevinkt, dus dat kan het niet zijn...

Geplaatst: (bewerkt)

Heb ik ook. Toevallig bedenk ik mij nu misschien een oplossing. Voer kladblok eens uit als Administrator, en sla dan het bestand op.

Wat ik anders altijd doe:

Ik sla het bestand op op mijn bureaublad, sluit kladblok en verplaats het dan weer naar de map waar het vandaan kwam. Dat werkt wel altijd.

PS: Dit probleem zal zich niet alleen voordoen bij Vehicles.IDE, mar ook bij alle andere kladblok dingen in de hele program files map.

EDIT: Even getest of Als Administrator uitvoeren werkt, en jawel, dat werkt.

Voor als je niet weet hoe je kladblok als Administrator moet uitvoeren:

Klik op start > Alle Programma's > Bureau Accesoires > Rechtermuisknop op Kladblok > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren > Uh wtf, gaat niet... :muur::{

Bewerkt: door Remi-X

dankje voor de snelle reactie =D, ik zal het eens proberen. net een nieuwe pc namelijk, dus had het nog nooit eerder gehad...

E- werkt ^^ , dankje

Bewerkt: door tommyfrogy
dankje voor de snelle reactie =D, ik zal het eens proberen. net een nieuwe pc namelijk, dus had het nog nooit eerder gehad...

E- werkt ^^ , dankje

Kan jij in de Eigenschappen kladblok als administrator uitvoeren? Bij mij niet, tenzij ik rechtermuisknop op kladblok doe en direct op Als Administrator Uitvoeren klik...

@hieronder, oke... Er is alleen geen andere oplossing, denk ik...

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...