Tommyfrogy Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 hey, ik heb dus een probleem met het editen van vehicles.ide, als ik het verander en hem op wil slaan zegt hij dit: enig idee wat zou helpen?, ik heb er al een eerder topic over gezien, maar geen oplossing. ik heb aleen lezen uitgevinkt, dus dat kan het niet zijn... Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Heb ik ook. Toevallig bedenk ik mij nu misschien een oplossing. Voer kladblok eens uit als Administrator, en sla dan het bestand op. Wat ik anders altijd doe: Ik sla het bestand op op mijn bureaublad, sluit kladblok en verplaats het dan weer naar de map waar het vandaan kwam. Dat werkt wel altijd. PS: Dit probleem zal zich niet alleen voordoen bij Vehicles.IDE, mar ook bij alle andere kladblok dingen in de hele program files map. EDIT: Even getest of Als Administrator uitvoeren werkt, en jawel, dat werkt. Voor als je niet weet hoe je kladblok als Administrator moet uitvoeren: Klik op start > Alle Programma's > Bureau Accesoires > Rechtermuisknop op Kladblok > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren > Uh wtf, gaat niet... Bewerkt: 4 mei 2009 door Remi-X Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) dankje voor de snelle reactie =D, ik zal het eens proberen. net een nieuwe pc namelijk, dus had het nog nooit eerder gehad... E- werkt ^^ , dankje Bewerkt: 4 mei 2009 door tommyfrogy Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) dankje voor de snelle reactie =D, ik zal het eens proberen. net een nieuwe pc namelijk, dus had het nog nooit eerder gehad...E- werkt ^^ , dankje Kan jij in de Eigenschappen kladblok als administrator uitvoeren? Bij mij niet, tenzij ik rechtermuisknop op kladblok doe en direct op Als Administrator Uitvoeren klik... @hieronder, oke... Er is alleen geen andere oplossing, denk ik... Bewerkt: 4 mei 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.