Wesley Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Dag mensen, Mijn zus had een tijdje geleden een erg leuk truckje en ik weet niet meer hoe dat ging aangezien ik MSN heb geupdate. Met dat truckje van haar kon je MSN zovaak starten als je maar wilt. En met elke andere MSN venster kon je ook op een andere email adres inloggen e.d. Ik weet niet echt hoe ik het beter moet uitleggen :$ Anyway ik hoop dat iemand mij kan helpen! Cheers Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Dat kan met Messenger Plus Live!, daarmee kan je meerdere MSN vensters mee openen en dus ook met meerdere accounts inloggen. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Volgens mij kan je dat ook door een simpele register trucje Reageren
FerryN Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Deze is ook handig: Klik hier! Kun je ook de reclames van MSN mee weghalen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.