makkink Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Wat zou jij graag in gta 5 willen als die komt? Ik zou graag willen.. Dat het in Amsterdam en/of Rotterdam afspeelt (gebeurt toch niet maar ja.) Nóg realistischer dan gta IV Dat je de baas bent van een gang en je je leden opdrachten kan geven bijvoorbeeld: Val de ... aan Gangwars(?) Vliegtuigen
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Wat zou jij graag in gta 5 willen als die komt?Ik zou graag willen.. Dat het in Amsterdam en/of Rotterdam afspeelt (gebeurt toch niet maar ja.) Nóg realistischer dan gta IV Dat je de baas bent van een gang en je je leden opdrachten kan geven bijvoorbeeld: Val de ... aan Gangwars(?) Vliegtuigen Fantaseer Maar ik ga nu fantaseren hoe lang het duurt voordat er een mod komt, sorry Er zijn hier al genoeg topics over geweest...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 ik wil dat er weer vliegtuigen komen en dat er geen neppe auto merken komen maar gewoon VW,toyota enzo.
Sprunk Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Er komt nu volgens mij wekelijk's zo'n topic als deze. Maar ik wil meer realisme. Én minder hoge systeemeisen. Bewerkt: 5 mei 2009 door Sprunk
Rickyboy30 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 ik wil graag dat mensen zoals hierboven mij graag realiseren dat GTA V nog lang niet uit gaat komen, eerst zullen er nog een paar DLC's gereleased worden
.Stan Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Er komt nu volgens mij wekelijk's zo'n topic als deze. Maar ik wil meer realisme. Én minder hoge systeemeisen. Hoe meer realisme, Hoe hoger de systeemeisen... Stanboy96
Ikkes Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Topic 21.456 over dit onderwerp volgens mij al . Gebruik de zoekfunctie en gij zult verschillende topics over GTA 5 vinden . Deze sluit ik vakkundig af
Recommended Posts