Jump to content

40 processen?


Djmaddox

Recommended Posts

Hallo, ik heb een probleem met mijn processen op mijn computer. Het zijn er gemiddeld 40 en het vreet 600MB Geheugen. Nu wil ik graag weten welke niet nodig zijn en ook uit blijven al start ik mijn pc op. Dus kan iemand mij vertellen welke onnodig zijn en waarmee ik ze kan uitschakelen?

Screenie:

1241457856-50.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Djmaddox

    7

  • Sprunk

    3

  • TaartJJ~!

    3

  • wesley123

    3

Is dit wanneer je de pc net hebt opgestart?

zou eens beginnen met start > uitvoeren > msconfig, tabblad opstarten, zet programma's uit die je niet nodig hebt tijdens het opstarten van de pc, zoals bijvoorbeeld MSN of steam mits je dat gebruikt ( beide ook ff uitzetten via de opties van het programma zelf ) dingen waar je niet van weet wat het doet opzoeken op google en anders hier vragen, bij het tabblad erlangs, services ( weet zo snel niet hoe het in NL heet ) even " verberg alle microsoft services " aan vinken en daar nog even tussen kijken wat je eventueel uit kunt zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Ik had het al in een ander topic gevraagt en daar was mij vertelt dat ik bij het opstarten maar 1tje kon uitzetten van de 10. Bij mij start alleen Xfire in het begin op en daar heb ik zelf voor gekozen. Maar nu weet ik nog niet welke ik uit kan laten.

EDIT: Ik heb mijn processen weten te verkleinen naar 30 :dans: Dus ik ben weer happy :D

Bewerkt: door djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel processen zijn dat ook weer niet hoor, ik heb op mijn laptop rond de 80/90 processen draaien (komt door HP zooi) en op mijn desktop 60/70 processen.

Allebei Windows Vista.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel processen zijn dat ook weer niet hoor, ik heb op mijn laptop rond de 80/90 processen draaien (komt door HP zooi) en op mijn desktop 60/70 processen.

Allebei Windows Vista.

Is dat niet een beetje veel? En hoeveel RAM heb je dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn laptop en mijn desktop gebruiken allebei 1 tot 1.2MB RAM als ze niks aan het doen zijn, en dan draaien er zoveel processen.

Ik heb in m'n desktop 4092MB ram, en in m'n laptop 4092MB ram waarvan 3.5GB wordt aangesproken.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik destijds Windows XP gebruikte, werden er rond de 50 tot 55 processen opgestart. Dus 40 valt wel mee. Na even werken in Vista, zit ik al op 76 processen...

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf heb nu 82 processe lopen, maar ikheb er zelf ook amper verstand van :(

Kan ik als ik een hoop processen (onnodige dan) beeindig dat mijn computer sneller wordt?

Ik zit nu wel te internetten en te msn'en, misscien ligt het daar aan?

De onderste bar bij processen ziet er zo uit:

Processen:82 CPU-gebruik: varierend van 2 tot 8% Fysiek geheugen: 51%

Doe ik iets fout of hoort dit? xD

Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf heb nu 82 processe lopen, maar ikheb er zelf ook amper verstand van :(

Kan ik als ik een hoop processen (onnodige dan) beeindig dat mijn computer sneller wordt?

Ik zit nu wel te internetten en te msn'en, misscien ligt het daar aan?

De onderste bar bij processen ziet er zo uit:

Processen:82 CPU-gebruik: varierend van 2 tot 8% Fysiek geheugen: 51%

Doe ik iets fout of hoort dit? xD

Ik zou als ik jou was even een nieuw topic openen en het daar vragen, want daar kan je ook screenies posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...