KillerZero86 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Welke processen zijn nu echt per se noodzakelijke Windows processen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Welke processen zijn nu echt per se noodzakelijke Windows processen? SYSTEM Processen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Welke processen zijn nu echt per se noodzakelijke Windows processen? SYSTEM Processen. Klopt niet, want explorer.exe is van de gebruikersnaam, maar wel degelijk nodig om je systeem te kunnen blijven gebruiken. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) explorer.exe is de GUI van Windows XP. Het is zeker wel nodig om die aan te hebben staan, anders mist je taakbalk etc. En ook netwerkservices zijn toch wel belangrijk. Bewerkt: 9 mei 2009 door Sprunk Reageren
Wickedmen Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 explorer.exe is de GUI van Windows XP. Het is zeker wel nodig om die aan te hebben staan, anders mist je taakbalk etc.En ook netwerkservices zijn toch wel belangrijk. zoals java en zo Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 svghost, explorer en alle programmas op SYSTEM sowieso aan laten staan, java is niet verplicht om aan te laten staan. Je zou jqs uit kunnen zetten en ook de java updater kan uit. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) explorer.exe is de GUI van Windows XP. Het is zeker wel nodig om die aan te hebben staan, anders mist je taakbalk etc.En ook netwerkservices zijn toch wel belangrijk. zoals java en zo Java is nog wel het minst belangrijk. Svchost.exe is wel een belangrijk proces. En volgens mij is runddl32.exe ook wel belangrijk. Bewerkt: 9 mei 2009 door Sprunk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 explorer.exe is de GUI van Windows XP. Het is zeker wel nodig om die aan te hebben staan, anders mist je taakbalk etc.En ook netwerkservices zijn toch wel belangrijk. zoals java en zo Java is nog wel het minst belangrijk. Svchost.exe is wel een belangrijk proces. En volgens mij is runddl32.exe ook wel belangrijk. Ik kan runddl32 nog gewoon uitdoen zonder enige problemen. Maar van Svchost afsluiten crasht mijn pc zie ik net Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ik kan runddl32 nog gewoon uitdoen zonder enige problemen. Maar van Svchost afsluiten crasht mijn pc zie ik net Lijkt me ook niet handig, volgens Vista is svhost.exe een hostproces voor windows services. Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 zodra je svchost sluit, maakt neit uit welke, zal je pc afgelsoten meoten worden, it word dan ook gemeld, je hebt een bepaalde tijd om je eventuele werk op te slaan en programmas handmatig af te sluiten, als deze tijd om is word je pc gewoon afgesloten, alles wat nog ana stond word op de harde manier afgelsoten. Reageren
moechy Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 ik draai meestal rond de 70 - 75 processen hoor op men desktop. 2Gb Ram en windows xp sp 3. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ik heb 70 processen op mijn Vista met 4Gb Ram Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 zodra je svchost sluit, maakt neit uit welke, zal je pc afgelsoten meoten worden, it word dan ook gemeld, je hebt een bepaalde tijd om je eventuele werk op te slaan en programmas handmatig af te sluiten, als deze tijd om is word je pc gewoon afgesloten, alles wat nog ana stond word op de harde manier afgelsoten. euh, Ik sloot er 2 af voordat hij uitviel. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 Ik heb standaard 32 processen meestarten, en maximaal 40 tegelijk draaiend. Ieder proces vertraagt je pc en de mijne is al niet zo snel. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Geplaatst: 9 mei 2009 zodra je svchost sluit, maakt neit uit welke, zal je pc afgelsoten meoten worden, it word dan ook gemeld, je hebt een bepaalde tijd om je eventuele werk op te slaan en programmas handmatig af te sluiten, als deze tijd om is word je pc gewoon afgesloten, alles wat nog ana stond word op de harde manier afgelsoten. Je kunt deze timer afsluiten met Start > Uitvoeren > shutdown -a . Ik heb trouwens nu 49 processen draaien met 2,5 GB RAM geheugen op Windows XP. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.