Arthis Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Weer een nieuwe sig gemaakt. Vond die render zo vet. Ben ook erg tevreden met het resultaat :\') Ik hoop op wat rates =] Bewerkt: 4 mei 2009 door Arthis
Royboow Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Je hebt het recht m tevreden te zijn, hij is erg goed gelukt Arthis Leuke textures gebruikt, goede render van hoge kwalitiet tekst is beetje onleesbaar maar dat is niet al te erg aparte scanlines (andere kant op) Deze is een 9.5 waard Goed gelukt
.NightFlower Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik vind jou signature ook zeer geslaagd Het plaatje is gewoon compleet, al is de render rood het staat toch goed op de achtergrond. Dat is ook mede doordat je de render prima hebt ingeblend en met de effecten die deels ook over de render heen lopen. Je scanlines staan inderdaad een andere kant op, iets wat je niet zo vaak ziet zoals RoyBoow zich dat al opviel. Maar toen ik even een tijde keek snapte ik al waarom dat zo staat. De effecten bij de render staan namelijk ook schuin naar links, dus dat is wel een goed detail wat zeker niet mis staat. Het enigste min puntje aan jou signature vind ik de tekst, de stijl en kleur is wel goed alleen is het wat onduidelijk. Heb je de effecten eroverheen laten lopen? Ik zou dat zelf een andere plaats geven, bijvoorbeeld vlak naast de render. Verder is hij top!
michelIII Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Hij is idd vet neit veel van te zeggen alleen hij lijkt een beetje oversharped
MrIndependent Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 2e poging dan maar Ik vind het erg mooi 9 ★ Maar misschien moet je de volgende keer de tekst wat meer laten opvallen. Ik vind het nu een beetje vaag met name het woord 'Cristiano' is niet erg leesbaar. Ik weet niet superveel van dit soort dingen. Maar ook die kleine zwarte bubbeltjes bevallen mij niet Voor de rest een mooie Sig Greetz Hjerpseth
Arthis Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Die 'zwarte bubbeltjes' is een gewoon een soort van opvuleffect. Zelf vind ik het niet zo erg als de tekst wat onleesbaar is. Ik heb daar ook bewust voor gekozen, omdat ik het er goed uit vond zien. Iedereen weet toch dat het 'Cristiano Ronaldo' is :')
pie is delicous! Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) ik vind hem echt vet mooie render en leuke effecten hij is heel geslaagd ingeblend keep up the good work Bewerkt: 6 mei 2009 door Jay; Belediging uit post verwijderd.
The Hulk Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Een erg mooie creatie! Een van je betere vind ik. Aan de sig vind ik niks lelijk alleen de letters bevallen me niet. Die vind ik te licht en te onduidelijk. Voor de rest is het een perfecte en mooie signature. 9.7/10
Jay; Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Topicstarter is niet meer aanwezig op het forum en krijgt dan ook geen kans om je rate te lezen, Triads. Bij deze sluit ik het topic aangezien het geen toegevoegde waarde heeft als hier nog wordt gepost.
Recommended Posts