Rickyboy30 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Heey, ff gewoon benieuwd. wie heeft de achievent of trophie al van Let sleeping Rockstar lie? hierbij moet je een Rockstar medewerker online killen cya Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Heey,ff gewoon benieuwd. wie heeft de achievent of trophie al van Let sleeping Rockstar lie? hierbij moet je een Rockstar medewerker online killen cya ik het was mijn eerste kill. ik dacht ik ga er heel lang over doen maar meteen was het raak Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Ik speelde ook nog maar een paar matches online, en had ook direct bingo. Maar het is niet altijd een medewerker van rockstar, ook mensen die zelf de achievement hadden, tellen mee. Hoe later je 't spel koopt, hoe meer kans je dus hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Je moet gewoon iemand killen die een zombie pak aanheeft en das niet zo moeilijk aangezien je dat al krijgt vanaf rank 1. Ik kreeg hem op 31 oktober (Halloween) toen hadden we op de libertykillerz meeting ons verkleedt in zombies. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Wat een onzin topic. Tegenwoordig behaal je de achievement 'Let sleeping Rockstar lie' al bij je eerste kill, zoals wupie hier boven al aangaf. Dit zal dus alleen maar op een spamtopic uitdraaien, waarbij bepaalde leden meedere post zullen aanmaken om duidelijk te maken dat zij de achievement hebben behaald. Had je nu nog een topic geopend over een 'unieke' achievement, met daarbij een poll had ik het topic misschien nog open gelaten, maar dit is echt te onzinnig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts