Jump to content

Kan iemand een signature voor me maken aub

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand een signature maken aub ik weet neit waar ik moet beginnen :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Wij van GTAForum.nl hebben een index, daar op die index staan forums. Zoals modding, maar ook grapichs. Wij van GTAForum hebben in het graphics fora een grapichs aanvraag forum. En wij van GTAForum.nl zullen je daar verder helpen. Maar jij, van GTAForum.nl had dit zelf ook gevonden als je daar even had gekeken..

Deze reclame werd u aangeboden door GTAForum.nl..

Bewerkt: door Fiegel5
Geplaatst:
Wij van GTAForum.nl hebben een index, daar op die index staan forums. Zoals modding, maar ook grapichs. Wij van GTAForum hebben in het graphics fora een grapichs aanvraag forum. En wij van GTAForum.nl zullen je daar verder helpen. Maar jij, van GTAForum.nl had dit zelf ook gevonden als je daar even had gekeken..

Deze reclame werd u aangeboden door GTAForum.nl..

Jij hebt wel iets met GTAforum hé. :7

Maar in Graphics aanvraag kan je een mooi lijstje invullen met wat jij wilt voor je signature. ;)

Geplaatst:
Jij hebt wel iets met GTAforum hé. :7

Maar in Graphics aanvraag kan je een mooi lijstje invullen met wat jij wilt voor je signature. ;)

Behalve dat je een totaal nutteloze reactie geeft, herhaal je ook nog even gewoon wat Fiegel5 zegt.. Beetje zinloos hé?

Verplaatst naar GFX -> Aanvraag.. :slotje:

*Zwaait naar Jay;* :cya:

Geplaatst:

Ja, dankjewel Jowx. :)

Gelieve bij een aanvraag gebruik te maken van het lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Jouw post is onduidelijk voor de rest van het forum en dus hebben we het lijstje nodig. Zodra ik per PB een volledig ingevuld lijstje ontvangen heb, wordt je aanvraag heropend.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...