D-V-D-K Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb 2 gebouwen naast elkaar gemaakt, en de tuts van Puma gevolgd, ik heb alles gedaan wat er in staat, en hiervoor heb ik ook al een paar dingen succesvol ingame kunnen brengen, maar toen ging er iets mis. In multiplayer (SA:MP) krijg ik een internal error nèt voordat ik ''San Andreas'' kan zien (tijdens het loaden doet hij het nog) Maar tijdens singleplayer kan ik wel gewoon spelen, alleen zodra ik naar de plaats toe ga waar ik hem geplaatst heb, staat ie er niet? Ik heb dus met Map-editor gekeken en daar stond hij wel, maar voor de helft :S Ik zag om de zoveel meter een raar soort texture, ik heb er een screen van gemaakt bekijk de bijlage a.u.b. Heeft iemand een tip, of enig idee wat dit zou kunnen zijn? moet ik 'm soms opnieuw importeren en verwerken in 3DSMAX? Voor San Andreas! raar.rar Bewerkt: 4 mei 2009 door D-V-D-K Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik heb hem er opnieuw ingezet maar hij blijft weer die rare texture doen! Waarom reageerd er nooit iemand op mijn topic? Reageren
danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik heb hem er opnieuw ingezet maar hij blijft weer die rare texture doen!Waarom reageerd er nooit iemand op mijn topic? Kun je misschien de dff en txd posten? En heb je alle texturen ie je in de dff hebt gebruik zitten die ook in de txd en bij txd workshop staat rechtsonderaan de naam van de gta staat die op San Andreas? Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Ik heb hem er opnieuw ingezet maar hij blijft weer die rare texture doen!Waarom reageerd er nooit iemand op mijn topic? Kun je misschien de dff en txd posten? En heb je alle texturen ie je in de dff hebt gebruik zitten die ook in de txd en bij txd workshop staat rechtsonderaan de naam van de gta staat die op San Andreas? - Oke, bekijk bijlage - Ja - Ja - Ja Ingame zijn de textures echt keihard vern*kt, terwijlt die in Sketchup en 3DSMAX nog gewoon goed waren, en met MEd crash hij af en toe (NIET ALTIJD!) zodra ik alleen de dff invoer, zie ik het gebouw gewoon zoals het moet zijn (alleen zonder textures natuurlijk), zodra in txd invoer zie ik overal gaten en raar dingen die ik nog nooit heb gezien. Bekijk bijlage Bewerkt: 5 mei 2009 door D-V-D-K Reageren
danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik heb hem er opnieuw ingezet maar hij blijft weer die rare texture doen!Waarom reageerd er nooit iemand op mijn topic? Kun je misschien de dff en txd posten? En heb je alle texturen ie je in de dff hebt gebruik zitten die ook in de txd en bij txd workshop staat rechtsonderaan de naam van de gta staat die op San Andreas? - Oke, bekijk bijlage - Ja - Ja - Ja Ingame zijn de textures echt keihard vern*kt, terwijlt die in Sketchup en 3DSMAX nog gewoon goed waren, en met MEd crash hij af en toe (NIET ALTIJD!) zodra ik alleen de dff invoer, zie ik het gebouw gewoon zoals het moet zijn (alleen zonder textures natuurlijk), zodra in txd invoer zie ik overal gaten en raar dingen die ik nog nooit heb gezien. Bekijk bijlage Had hij er ongeveer er zo uitmoeten zien? Reageren
danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ja, precies zo! Heb je 3ds max of gmax dan raad ik je aan nog even in de master tutorial list te kijken. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ja, precies zo! Heb je 3ds max of gmax dan raad ik je aan nog even in de master tutorial list te kijken. Ik heb 3DSMAX en ik heb wel meerdere objecten er ooit in gezet, heb nu op dezelfde manier er in gedaan alleen textures zijn vernaggelt, wat was het probleem eigenlijk? want jij kan het namelijk wel goed zien... Reageren
danny18 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Ja, precies zo! Heb je 3ds max of gmax dan raad ik je aan nog even in de master tutorial list te kijken. Ik heb 3DSMAX en ik heb wel meerdere objecten er ooit in gezet, heb nu op dezelfde manier er in gedaan alleen textures zijn vernaggelt, wat was het probleem eigenlijk? want jij kan het namelijk wel goed zien... Het probleem weet ik niet helemaal ik heb gewoon alles een keer opnieuw gedaan zal ik de dff en txd uploaden als je ze gedownload hebt moet je het zeggen dan haal ik het weer weg van wege mijn weinig upload ruimte Bewerkt: 5 mei 2009 door danny18 Reageren
Traser Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Btw, In Multiplayer kun je geen Game joinen met Building mods. Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Oke bedankt, maar nog in ding, ik crash tijdens het laden nu als ik gta sa singleplayer wil opstarten, terwijl het het nog wel deed met die rare textures :S Reageren
Timske Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Btw, In Multiplayer kun je geen Game joinen met Building mods. Jawel, een toren hoort bij een map mod. En ik en MFCL zitten heel vaak op een map mod met Sketchup gemaakt ingame samen op SAMP. Dus Traser dat heb je fout. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.