riickzor Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Kun je de bank ook overvalen , gewoon zonder missie zegmaar? zoja , welke straat staat een bank!:$ Graag snel geholpen worden nog maar 9% batterij van laptop, en oplader ligt beneden en ben stiekem! xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Nee, maar je kan wel een winkel overvallen. Ga gewoon naar een winkel toe en loop naar de kassa. Schiet eventeel de winkelier dood en pak het geld bij de kassa. Er zal een 1 sterren wanted level achter je aan komen. Maar die ben je zo kwijt. De beloning is trouwens niet zo veel. rond de $100,- volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2009 Nee, maar je kan wel een winkel overvallen. Ga gewoon naar een winkel toe en loop naar de kassa. Schiet eventeel de winkelier dood en pak het geld bij de kassa. Er zal een 1 sterren wanted level achter je aan komen. Maar die ben je zo kwijt.De beloning is trouwens niet zo veel. rond de $100,- volgens mij. Bij Modo krijg je maar 15 dollar ofzo dus je hebt er niet veel aan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Nee, maar je kan wel een winkel overvallen. Ga gewoon naar een winkel toe en loop naar de kassa. Schiet eventeel de winkelier dood en pak het geld bij de kassa. Er zal een 1 sterren wanted level achter je aan komen. Maar die ben je zo kwijt.De beloning is trouwens niet zo veel. rond de $100,- volgens mij. Bij Modo krijg je maar 15 dollar ofzo dus je hebt er niet veel aan... alé manne, der doede het toch wel voor zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Nee, maar je kan wel een winkel overvallen. Ga gewoon naar een winkel toe en loop naar de kassa. Schiet eventeel de winkelier dood en pak het geld bij de kassa. Er zal een 1 sterren wanted level achter je aan komen. Maar die ben je zo kwijt.De beloning is trouwens niet zo veel. rond de $100,- volgens mij. Bij Modo krijg je maar 15 dollar ofzo dus je hebt er niet veel aan... meestal wel meer hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Ik hou van winkels overvallen Dat zouden ze misschien eens in een volgende gta er in moeten zetten, dat je buiten missies banken kunt overvallen, een paar maatjes optrommelen, en hup, weg met een paar duizend euro (misschien zelfs een paas miljoen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Ik hou van winkels overvallen Dat zouden ze misschien eens in een volgende gta er in moeten zetten, dat je buiten missies banken kunt overvallen, een paar maatjes optrommelen, en hup, weg met een paar duizend euro (misschien zelfs een paas miljoen) zou wel vet zijn, dwayne zen goons oproepen en dan banken overvallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Nee, maar je kan wel een winkel overvallen. Ga gewoon naar een winkel toe en loop naar de kassa. Schiet eventeel de winkelier dood en pak het geld bij de kassa. Er zal een 1 sterren wanted level achter je aan komen. Maar die ben je zo kwijt.De beloning is trouwens niet zo veel. rond de $100,- volgens mij. Bij Modo krijg je maar 15 dollar ofzo dus je hebt er niet veel aan... Ja en als je eerst iets koopt, en daarna overvalt, krijg je niet eens dat geld wat je betaald hebt terug (en volgens mij had Niko geen pinpas)! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Nee, maar je kan wel een winkel overvallen. Ga gewoon naar een winkel toe en loop naar de kassa. Schiet eventeel de winkelier dood en pak het geld bij de kassa. Er zal een 1 sterren wanted level achter je aan komen. Maar die ben je zo kwijt.De beloning is trouwens niet zo veel. rond de $100,- volgens mij. Bij Modo krijg je maar 15 dollar ofzo dus je hebt er niet veel aan... Ja en als je eerst iets koopt, en daarna overvalt, krijg je niet eens dat geld wat je betaald hebt terug (en volgens mij had Niko geen pinpas)! XD ja dat is waar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 bij het internetcafe krijg je wel meer dan 15 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 bij het internetcafe krijg je wel meer dan 15 euro 80+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
comrade458 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Ik had over laatst 150$ gekregen uit Tw@ en daarna uit die russische kledingwinkel uit missie Three's a Crowd, maar 15$ :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) We gaan weer offtopic... ONTOPIC: Je kan de Russian Cloth Shop niet overvallen wel die kassiere neerschieten[/font] en Russen achter je aan krijgen. Voor de rest kan je wel alle kledingwinkels overvallen. (toch :$ ) EDIT: Bij die cabaret club op het 1e eiland ligt een wasmachinezaak die kan je ook overvallen. Maar bij sommige overvallingen krijg je geen wanted! Bewerkt: 6 mei 2009 door gerbieboy6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Loop naar de kassa PS3 druk je dan L1 [/font]en da komt het in beeld maar je batterij is denk ik al even leeg GTA-top PS : vee TCC leden hier [/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Eigenlijk kun je het wel, er is een mod voor gemaakt door een lid van gtaforums.com genaamd HippyCommunist. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=396878 grtz Tom P.s: Nooit gedacht dat die tijd op gtaf.com zo handig ging zijn bij m'n terugkeer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.