Jump to content

Video problemen met gta 4

rette

Recommended Posts

Hey

Ik heb overlaatst gta 4 gaan kopen en de installatie ging prima alsook de rest, maar toen ik even aan het spelen was viel plots het beeld halflings weg, ik zie de auto's nog goed enzo maar de mensen zie ik niet meer en ook de gebouwen en muren zijn weg en zijn vervangen door blauwe schimmen....

Mijn pc heeft de perfecte verwachtingen om het spel goed te kunnen draaien, ik heb al van alles geprobeerd, of ik nu het spel op lage instellingen zet of op de hoogste het maakt niet uit...

Kan iemand mij aub helpen

Dank bij voorbaat

Delen op andere websites

- Heb je de patches geïnstalleerd?

- Heb je de speciale GTA IV drivers voor je videokaart?

- Wat zijn je systeem specificaties. Er zit namelijk een groot verschil in denken dat je een goede PC hebt, er er ook daadwerkelijk een hebben.

Delen op andere websites

- Heb je de patches geïnstalleerd?

- Heb je de speciale GTA IV drivers voor je videokaart?

- Wat zijn je systeem specificaties. Er zit namelijk een groot verschil in denken dat je een goede PC hebt, er er ook daadwerkelijk een hebben.

ja dat heb ik gedaan en ik heb ook de nieuwste drivers voor gta en mijn videokaart

AMD processor core duo 2Ghz

4gb ram geheugen

250 gb harde schijf

Nvidea gforce 8600gt 512MB

dat hierboven bevat mijn pc (laptop)

gta 4 hoeft maar 1.5 gb ram geheugen, 18gb harde schijf, een gforce kaart van 7900gt, dus moet het perfect lukken of toch zeker op het minimum

dank bij voorbaat

Delen op andere websites

Nee, helaas.

Je processor is een AMD Turion. Deze processor is echt niet geschikt voor GTA IV. Het komt niet eens in de buurt van de systeemeisen, want die heeft een 2.4 Ghz Athlon nodig. Het is dus vrij normaal dat je GTA IV slecht loopt.

Je kunt dus niks meer doen om GTA IV goed te spelen. Behalve dan een goede Desktop te kopen.

Bewerkt: door Sprunk
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...