Royboow Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik heb weer wat gemaakt, ik ben zelf best wel tevreden V1 V2 gemaakt met de zwarte border van MichelIII, wou het eens proberen Tips Rates en Comments zijn welkom Reageren
kuys Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Dit vind ik wel tof, opgevolgd uit een tutorial of zelf in elkaar geprutst? Je hebt goede kleuren gebruikt, blauw en wit, zoals het shirtje. Ik vind alleen dat hoofd en die bal niet super goed uitgeknipt, niet mooi rond. Verder wat me opviel, zijn die oren van Arjen Robben hehehe, en wat ik ook niet echt mooi vind, is dat je blauwe ''inkt'' in de nek van Arjan Robben ziet. Groetjes Kuys Reageren
Royboow Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Die render moest ik zelf uitknippen (niet erg, maar wel moeilijk) Dat inkt is de texture die ik erover heen heb laten gaan, vond ik zelf wat makkelijker. Ik heb van een tut ja, maar met eigen stijl Royboow Bewerkt: 5 mei 2009 door RoyBoow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.