.Stan Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Heey allemaal, Ik heb een vraagje, wat is het verschil tussen CoD 4 Game of the year edition of de normale CoD 4, want er zit toch wel een prijsverschil in. Kan iemand me dat vertellen, want ik ga niet 10 euro meer betalen voor alleen de tekst game of the year. Stanboy96 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Het enige wat ik weet van die Game Of The Year editie is dat ie 4 nieuwe mappen bevat, meer weet ik niet. Reageren
David22 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Het enige wat ik weet van die Game Of The Year editie is dat ie 4 nieuwe mappen bevat, meer weet ik niet. Klopt, de GotY editie bevat het Variety-mappack, welke los ook €10,- kost. Of je nou de normale editie koop met het mappack er los bij, of de GotY editie, het kost evenveel. Wil je dus de extra maps hebben, zou ik voor de GotY editie gaan. Maken maps je niet veel uit, koop dan de gewone editie. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Even ter aanvulling: Zodra je het spel online wilt gaan spelen zou ik voor de GOTY editie gaan, want die maps komen toch best wel redelijk vaak voor. En als ze dan niet hebt wordt je gewoon keihard gekicked... Bewerkt: 5 mei 2009 door Fiegel5 Reageren
.Stan Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Bedankt voor de informatie Stanboy96 @mod: Hang er maar een groot hangslot op Reageren
.Stan Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Bedankt voor de informatieStanboy96 @mod: Hang er maar een groot hangslot op Doe nog maar even geen slotje, want ik heb nog een andere vraag, is het het waard om de game NU nog te kopen? Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Bedankt voor de informatieStanboy96 @mod: Hang er maar een groot hangslot op Doe nog maar even geen slotje, want ik heb nog een andere vraag, is het het waard om de game NU nog te kopen? Over een klein half jaar komt Modern Warfare 2, de opvolger eigenlijk. Bovendien is er CoD 5. Dus trek je eigen conclusies maar. Reageren
.Stan Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Bedankt voor de informatieStanboy96 @mod: Hang er maar een groot hangslot op Doe nog maar even geen slotje, want ik heb nog een andere vraag, is het het waard om de game NU nog te kopen? Over een klein half jaar komt Modern Warfare 2, de opvolger eigenlijk. Bovendien is er CoD 5. Dus trek je eigen conclusies maar. CoD 5 heb ik al, vind er niks meer aan, en modern warfare 2 wilde ik idd. gaan kopen, maarja, is het het nog waard om hem te kopen voor dat halve jaartje, of kan ik beter een andere game kopen, zoja, welke dan? Reageren
Ikkes Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Persoonlijk ben ik van mening dat het zeker waard is, als je ziet hoeveel CoD 4 nog online gespeelt word kan je hier in de tussentijd tot Modern Warfare 2 nog uren tot dagen plezier aan hebben. Tevens heeft het spel een mooie SP ervaring wat het spel ook nog steeds waard maakt om nu nog te kopen. Ps. Slotje op een topic waneer de vraag beantwoord is, is niet nodig hoor. Het topic zal dan vanzelfs steeds verder wegzakken op het forum en niemand zal er dan meer naar omkijken . Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Bij de GOTY Edition zijn de patches al geinstalleerd en bij de gewone nog niet. Die moet je nog ophalen(Dit is dan bij de PC, Ik weet niet of je bij de PS3 ook patches moet ophalen) Oja, hier kan je zien dat Call of Duty 4 door 130,002 Xfire gebruikers per dag gespeelt wordt. Houdt er dan rekening mee dat lang niet alle mensen die dit spel hebben ook xfire hebben. Bewerkt: 6 mei 2009 door djmaddox Reageren
.Stan Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Allemaal bedankt voor de info, ik ga hem waarschijnlijk halen... Reageren
wupie Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Bij de GOTY Edition zijn de patches al geinstalleerd en bij de gewone nog niet. Die moet je nog ophalen(Dit is dan bij de PC, Ik weet niet of je bij de PS3 ook patches moet ophalen)Oja, hier kan je zien dat Call of Duty 4 door 130,002 Xfire gebruikers per dag gespeelt wordt. Houdt er dan rekening mee dat lang niet alle mensen die dit spel hebben ook xfire hebben. ja maar de meeste mensen spelen dat via crack servers. ik ken namelijk 20 mensen die cod 4 spelen en eentje heeft die maar legaal. Bewerkt: 6 mei 2009 door wupie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.