Jump to content

hoe krijg ik nieuwe kleren voor mijn popetje

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedoel je modden of kopen in een kledingwinkel? Ik denk modden als je naar het Fora kijkt. Maar welke kleren wil je in heel veel topic's vragen mensen dit en kijk even bij de Download Database.

Geplaatst:
Bedoel je modden of kopen in een kledingwinkel? Ik denk modden als je naar het Fora kijkt. Maar welke kleren wil je in heel veel topic's vragen mensen dit en kijk even bij de Download Database.

nou ik bedoel modde maar ik weet niet hoe ik ze erin zet

Geplaatst: (bewerkt)

nou ik bedoel modde maar ik weet niet hoe ik ze erin zet

Tip 1:

Als je serieus antwoord wilt, raad ik aan op je spelling te letten

Tip 2:

Je hebt al 2 topics over deze vraag geopend. Ten eerste is het een onnodige vraag, ten tweede is het totaal nutteloos 2 keer een topic te starten, ook al reageert men niet op de eerste

Tip 3:

Het antwoord werd al in het vorige topic gegeven, alleen snapte je daar de hyperlink blijkbaar niet:

Klik hier voor de uitleg

EDIT: Nu breekt de spreekwoordelijke klomp: Ik zie dat je al vaker topics net zoals deze bent begonnen, en daar blijkbaar niks van hebt opgestoken. Om te quoten (en deze quote uit een ouder topic vat alles voor dit topic samen):

Dit is al het derde topic dat je vlak achter elkaar aanmaakt, terwijl 2 daarvan over (bijna) hetzelfde gaan.

En typ AUB in ABN, dus niet in MSN taal, je zal dan ook zien dat mensen je dan veel sneller willen helpen.

Daarnaast is er in het vorige topic al een link gegeven door Dutchy, volg die eens.

Bewerkt: door goronguy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...