Beagle Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 niet alles Kan je misschien wat preciezer zijn Offtopic: OMG wat een grote quotepiramide! Stop daar eens mee! Jij quote de quotepiramide ook wéér, hoor Reageren
Timske Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 daarom vraag ik of iemand dat voor mij wilt maken?het zal fijn zijn...... of ken je iemand die dingen maakt voor een ander? Lees m'n friggin' post..! Als het voor jou al te veel moeite is om m'n post fatsoenlijk te lezen ga ik in ieder geval geen moeite meer doen om jou te helpen. Ik wil niet opscheppen, maar ik heb al best behoorlijke ervaring in de modding en als ik iets post dan is het wel net zo fatsoenlijk dat te lezen, in plaats er vrolijk overheen te walsen. Lees!! Damn.. Blijkbaar is hij wat lui, hij kan z'n eigen mods niet maken en dan ook nog niet eens een post lezen.... nee ik snap het niet. daarom vraag ik of iemand voor mij wild maken.... snap je? Maak je maar geen zorgen want ik kon ook nooit modden :$ nu wel door gewoon veel tutorials te lezen en veel kloten. nou ja ik mag niet alles downloaden... daarom en om dat ik het HELEMAAL niet snap daarom vraag ik of iemand het voor me wil maken. Wat mag je niet downloaden? niet alles Offtopic: OMG wat een grote quotepiramide! Stop daar eens mee! Waarom doe je het zelf dan ook? Wat is het nut van dit topic? Iemand vragen om een wagen te moddelen of iets dergelijks.. Dat hoort eigenlijk >hier< thuis en niet bij het Textures en 'Modelling Showroom' topic Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 daarom vraag ik of iemand dat voor mij wilt maken?het zal fijn zijn...... of ken je iemand die dingen maakt voor een ander? Lees m'n friggin' post..! Als het voor jou al te veel moeite is om m'n post fatsoenlijk te lezen ga ik in ieder geval geen moeite meer doen om jou te helpen. Ik wil niet opscheppen, maar ik heb al best behoorlijke ervaring in de modding en als ik iets post dan is het wel net zo fatsoenlijk dat te lezen, in plaats er vrolijk overheen te walsen. Lees!! Damn.. Blijkbaar is hij wat lui, hij kan z'n eigen mods niet maken en dan ook nog niet eens een post lezen.... nee ik snap het niet. daarom vraag ik of iemand voor mij wild maken.... snap je? Maak je maar geen zorgen want ik kon ook nooit modden :$ nu wel door gewoon veel tutorials te lezen en veel kloten. nou ja ik mag niet alles downloaden... daarom en om dat ik het HELEMAAL niet snap daarom vraag ik of iemand het voor me wil maken. Wat mag je niet downloaden? niet alles Offtopic: OMG wat een grote quotepiramide! Stop daar eens mee! Waarom doe je het zelf dan ook? Wat is het nut van dit topic? Iemand vragen om een wagen te moddelen of iets dergelijks.. Dat hoort eigenlijk >hier< thuis en niet bij het Textures en 'Modelling Showroom' topic Daar hebben we moderators voor, maar om de een of andere reden zien ze dit topic over het hoofd. Of Joriz heeft ze niet uitbetaald... Reageren
MaxVito Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Heb je überhaupt gelezen wat Puma zei? Lees eens goed, en je ziet dat hij programma's noemt. Daarna moet je beginnen met tutorials te doen die makkelijk zijn, een busje modellen lukt je niet meteen. Kijk >hier< eens voor een aantal tutorials, begin bij iets zoals textures veranderen. ja... ik heb er na gekeken en het is voor mij te moeilijk... daarom vraag ik of iemand dat voor mij wilt maken? het zal fijn zijn...... of ken je iemand die dingen maakt voor een ander? Als texuren voor je al te lastig is kun je beter niet modden, maar ik snap het niet textuur modden is zowat een van de makkelijkste dingen.... EDIT: lees jij wel eens een tutorail (handleiding voorals je dt ook al niet snapt) kijk hier eens even : Master Tutorail List modden kan ik wel aleen texturen niet Reageren
MaxVito Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Wat kan je dan wel modden? autos guns Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.