Jump to content

GTA spelen


DonRoger

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    13

  • DonRoger

    13

  • goldboy76

    12

  • TaartJJ~!

    10

Zou het niet proberen, zelfs met snellere Athlon 64 X2 processoren is het nog moeilijk om er een snelle framerate uit te persen.

Klopt. Ik heb een Athlon X2 5000+ (2.6 Ghz en jij hebt 1.8/2.0, weet het niet precies) en ik speel op medium waarbij je tranen in je oog springen als je naar de FPS kijkt (eerst niet meer dan 10 in drukke straten,). Ik heb heel het systeem en de instellingen van GTA geoptimaliseerd om in ieder geval boven de 20 FPS te blijven, want het is waardeloos. Nu zit ik tussen de 20 en 35 in, in Algonquin. En ook op LOw blijft het aantal FPS laag. Jij kan het denk ik helemaal niet draaien. Misschien heel traag. De videokaart daarintegen is helemaal top.

TIP: koop een X2 6000/6400/7750 processor. Kosten niet zo heel duur, maar je kan wel GTA iv spelen. Beter dan wat ik omschreven heb ook. :Y

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet proberen, zelfs met snellere Athlon 64 X2 processoren is het nog moeilijk om er een snelle framerate uit te persen.

Klopt. Ik heb een Athlon X2 5000+ (2.6 Ghz en jij hebt 1.8/2.0, weet het niet precies) en ik speel op medium waarbij je tranen in je oog springen als je naar de FPS kijkt (eerst niet meer dan 10 in drukke straten,). Ik heb heel het systeem en de instellingen van GTA geoptimaliseerd om in ieder geval boven de 20 FPS te blijven, want het is waardeloos. Nu zit ik tussen de 20 en 35 in, in Algonquin. En ook op LOw blijft het aantal FPS laag. Jij kan het denk ik helemaal niet draaien. Misschien heel traag. De videokaart daarintegen is helemaal top.

TIP: koop een X2 6000/6400/7750 processor. Kosten niet zo heel duur, maar je kan wel GTA iv spelen. Beter dan wat ik omschreven heb ook. :Y

Eventjes een snel vraagje, zijn die 6000,6400 en 7750 ongeveer gelijk of zit er veel verschil in? In de prijs namelijk niet ^_^

En idd, met die processor ga je het niet redden.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo snel een nieuwe processor voor hem uit gaan zoeken.

De kans is namelijk groot dat hij namelijk nog op socket 939 zit met zijn 3800+ X2.

Alleen een CPU upgraden komt je niet ver meer mee. Het verste wat je zou kunnen komen op s939 is nog wel een mooie Opteron 185 (2600MHz, underclocked), maar de verkrijgbaarheid daarvan maakt hem ongeveer even duur als een heel nieuw kitje kopen.

Een nieuw kitje ja, want als je naar een ander socket over zou stappen, heb je dus een nieuw moederbord nodig. Waarschijnlijk heb je ook nog DDR1 geheugen, dat is ook dood inmiddels, dus kom je op DDR2 (of 3) uit, je zult dan dus ook aan nieuw werkgeheugen moeten.

Alles is dus zo'n beetje afhankelijk van mekaar.

Daarom eerst de vraag, kun je wat exacter zijn bij het plaatsen van je systeemspecificaties.

Vergeet je moederbord niet.

EDIT: Je huidige systeempje overclocken is niet de beste keuze als je er geen ervaring mee hebt. En ik denk niet dat je die 3800+ hoger dan 2,2GHz gaat krijgen, wat nog steeds te weinig is eigenlijk.

Bewerkt: door [ION]Leviathan
Link to comment
Delen op andere websites

Ja weet ik, maar ik had ergens een winkel gezien waar een moederbord inzit en zulke dingen. En die dingen heb ik juist nodig :puh:

Bewerkt: door DonRoger
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk is het toch beter als ik een nieuwe pc ga halen...

Dan ga ik voor de Antec Nine hundred :puh:

De Antec Nine hundred is een kast, geen computer.

EDIT: Oh lol, het stond al hierboven bij Sprunk's post.

Bewerkt: door djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...