goldboy76 Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Kheb dezelfde processor als wat jij hebt en het is enorm slecht. Hij loopt echt heel traag ik ga het spel ook terugbrengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 ik ga denk ik nieuwe onderdelen kopen, niet alleen goed voor Gta, maar ook voor de games die er komen gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 ik ga denk ik nieuwe onderdelen kopen, niet alleen goed voor Gta, maar ook voor de games die er komen gaan Oké, en mocht je vragen hebben kunnen wij nog wel leuke samenstellingen voor je posten met een goede prijs/kwaliteits verhouding naar jouw budget! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Oke. Harstikke bedankt voor jullie hulp jongens En als er iets is kom ik zeker te weten terug! Top! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 (bewerkt) dual core is dubbele processor dus meerdere GHz Bewerkt: 7 mei 2009 door goldboy76 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 dual core is dubbele processor dus meerdere GHz Dus? wat heeft dat voor een nut da tje dat zegt? Helpt dat de TSer om het probleem op te lossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 nee maar je kan dan wel spelen met zijn GHz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 nee maar je kan dan wel spelen met zijn GHz volgens mij heeft hij zelf ook gezegt dat hij hem wel kan spelen alleen niet goed, en wat heeft dat met dubbele GHz te maken? ik snap jou niet hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 nee maar je kan dan wel spelen met zijn GHz Een dual core heeft niet dubbele Gigahertz, het heeft 2 cores die op een bepaalde kloksnelheid draait, in dit geval 2GHz, er kunnen dus 2 dingen worden uitgevoerd op 2GHz tegelijkertijd. 2+2=4GHz gaat niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 :o lol waarom kan ik dan goed spelen met mijn 2GHz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 :o lol waarom kan ik dan goed spelen met mijn 2GHz? waarom zou zoiets niet kunnen dan? op low kan ik hem ook goed spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Met een AMD Athlon van 2Gh kun je hem misschien wel spelen. Maar echt zo traag als dikke stront. Op de snellere modellen loopt het spel als poep, dus verwacht geen wereldwonderen als je eigenwijs blijft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Dan vind ik dit spel echt een 3 waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Dan vind ik dit spel echt een 3 waard omdat hij het neit doet op jou athlon? is jou fout neit de zijne, verwacht jij zo'n soel met ene oud wrak als ene athlon te kunnen spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Mijn pc is maar 2 jaar oud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.