goldboy76 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 heb ik weer -.- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 heb ik weer -.- je maakt het er zelf naar... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Is het filmpje nou versnelt of niet? Ik snap er even helemaal niks meer van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Is het filmpje nou versnelt of niet? Ik snap er even helemaal niks meer van. Lijkt me wel ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Een filmpje versnellen om ons proberen van de wijs te brengen is echt lame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Daarnaast, is dat filmpje waarop die geupload is, Braziliaans, en daar staat 9500GT maar Goldboy heeft een topic waarin ie zegt dat ie een 9600GT heeft en 4gb geheugen heeft, en volgens dat filmpje er 3gb in heeft zitten. En je hebt vele topics, in de ene heb je een 6100 graka, en de ander een 7300, maar de rest van je systeem is indentiek, en de 6100 topic is later gepost dan de 7300, dan snap ik sowieso niet waarom je eerst een 7300 pakt, en daarna een 6100 :S Maargoed, met de TP pc kan ie het altijd proberen, denk dat het niet vloeiend gaat lopen, daarvoor zul je toch een snellere CPU moeten hebben, je videokaart zal wel genoeg zijn, maar niet top. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 het is geen versnelde video. Heb ik gehoord van hem en hij liegt echt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) het is geen versnelde video. Heb ik gehoord van hem en hij liegt echt niet dream on, het is neit eens jou pc en hoe weet je zeker dat ihj neit liegt dan? als die gast ene brziliaan is kan je het dus nooit weten. Bewerkt: 8 mei 2009 door wesley123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 het is geen versnelde video. Heb ik gehoord van hem en hij liegt echt niet Eerst zeg je 'Ik run hem zo' en nu zeg je dat hij niet liegt. Wat klopt er niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) Daar ben ik weer. Ik ga nieuwe onderdelen kopen, en 't zijn deze geworden; Processor AMD Phenom X3 720 2.8GHz HT 7.5MB Black AM3 Box Moederbord Gigabyte Ga-ma790fxt-ud5p (rev. 1.0) Koeler Scythe Mugen 2 | SCMG-2000 Memory OCZ Gold Edition DDR3 2x 2GB 1333Mhz Hardeschijf Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103UJ DVD-rom Samsung SH-S223F Kast Antec Big Tower Nine Hundred ATX No PSU Voeding Corsair Voeding CMPSU-650TXEU 650 Kan ik daarmee Gta4 spelen? Bewerkt: 8 mei 2009 door DonRoger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Wat is je budget? Dan zal ik even kijken of ik wat in elkaar kan flanzen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Nu is alles op , ik had 't hierboven gepost wat ik heb gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 Nu is alles op , ik had 't hierboven gepost wat ik heb gekocht Achja, jammer, je had wss een beter systeem kunnen krijgen voor dat geld ( Of goedkoper met de Experts hierO ) Maar ben ik blind of heb je er niet een videokaart bij vermeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 videokaart; EN8800GT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goldboy76 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 hoeveel kostte die processor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.