wesley123 Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 ongeveer 170 geloof ik, maar je hebt tog ene nieuw moederebord nodig ervoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2009 ongeveer 170 geloof ik, maar je hebt tog ene nieuw moederebord nodig ervoor Voor minder dan 170 heb je al een X4 945. De X3 720 kost zo'n 140 euro. Maar misschien nog goedkoper als je op Azerty kijkt. Ik hem hem even van Alternate genomen, omdat die site duurder is dan Azerty. Dus voor onder de 140 euro heb je er al een. Maar je hebt idd en AM3 mobo nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2009 Ik ga vandaag mijn nieuwe pc in elkaar zetten, en dan kijken of het iets is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 Hoi, ik heb een paar dagen geleden GTA gekocht, hij doet het prima. En ik wil jullie bedanken voor jullie hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 Hoi, ik heb een paar dagen geleden GTA gekocht, hij doet het prima. En ik wil jullie bedanken voor jullie hulp Oké, mooi dat het goed werkt Veel plezier met het spel!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonRoger Geplaatst: 12 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2009 Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.