hylke Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Ik heb hier een probleem bij het opstarten van een computer in gta 4 als ik de de computer opstart komt het loadingscreen en daarna krijg ik het bericht gta4 werkt niet meer . Weet iemand wat ik moet doen? Ik heb gta ook al een keer verwijderd en weer geinstalleerd alleen dat hielp niet Bewerkt: 5 mei 2009 door hylke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Mod je? Zoja verwijder al je mods en probeer het nog een keer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hylke Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Mod je? Zoja verwijder al je mods en probeer het nog een keer. ik ben helemaal weer overnieuw begonnen maar hij doet het nu wel weer goed. Ik denk dat cheats het probleem was. Ik gebruikte wat voertuigen cheats. In ieder geval bedankt voor je reactie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Met cheats gaat het niet stuk. Misschien een trainer of mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hylke Geplaatst: 9 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Nee ik gebruik geen mods en ook geen trainers. Wel geprobeerd om trainer te gebruiken maar daardoor start gta 4 niet op dus alles van de trainer er weer afgegooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 (bewerkt) Mod je? Zoja verwijder al je mods en probeer het nog een keer. ik ben helemaal weer overnieuw begonnen maar hij doet het nu wel weer goed. Ik denk dat cheats het probleem was. Ik gebruikte wat voertuigen cheats. In ieder geval bedankt voor je reactie De ingeprogrammeerde cheats (standaard cheats) hebben geen enkele invloed op de prestaties van het spel. Dat is in tegenstelling tot van wat veel mensen denken, dus niet zo. Bewerkt: 9 mei 2009 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.