racsoow Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 wie weet waar een minigun te vinden is? ik kan hem nergens vinden Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Je kan hem ook online kopen met je PDA en dan bij 'Ammunation' (Een ster met een A erin) en dan bij 'Heavy Artillery'. Slechts 10.000$ en je hebt hem al. Het lijkt veel geld, maar na 1 cocaïne deal heb je dit dubbel en dwars terug verdiend. Een vindplaats voor de Minigun is naar mijn weten nog niet gevonden. Er zijn wel sommige death matches waarbij je een minigun moet gebruiken. 1 daarvan is die op 'Hapiness Island' het eiland links onderin met het vrijheidsbeeld erop. Reageren
Koeky7 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik heb laatst toen ik ammunation busjes aan het jatten was 1 gevonden in zo'n busje. Maar als je 1 snel wilt moet je hem toch kopen. Je kan hem ook cheaten maar dat is in mijn mening vrij lame. Suc6 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Waarschuwing: Deze post kan spoilers bevatten over de verhaallijn. In de missie 'Street Rage' van Wade Heston is op het eind een mannetje met een minigun. Als je hem vermoordt en de minigun oppakt heb je een minigun met 100 kogels. Dit is niet zo veel, maar je hebt wel een minigun. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.