MrBellic Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Ok mensen...Ik heb alle missies(dus ook alle ''procedural missions'')en Most Wanted en Vigilante gedaan... Het enige wat ik nog moet doen zijn 47 USJ's en nog 150 pidgeons.. Het probleem is dat de pidgeons en de USJ's 5% zijn en ik nu op 93.75% sta.. Kan iemand mij alstublieft helpen met wat ik nog moet doen? Bewerkt: 5 mei 2009 door MrBellic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Hier is een 100% lijstje. Volgens mij heb je de minigames nog niet voltooid. Deze lijst kan je ook uitprinten en dan alles afstrepen wat je nog niet hebt gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Zijmissies,? >>> Door Hanneswasco: Ook hier modtag verwijderd, deze zijn enkel door de crew te gebruiken. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrBellic Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Sorry mensen..ik moest verder kijken dan mijn neus lang is/was =P ik moest alleen nog ff die ''QUB3D'' Highscore halen.. Nog bedankt voor de (2)Reacties.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.