Royboow Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Hallo, Welkom bij mijn eerste tut, vandaag maken we dit Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5 Textures 1) 2) 3) 4) Render en stadion Render: Stadion: Oucomes zijn van harte welkom Bewerkt: 5 mei 2009 door RoyBoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Mooie tut Maar hij zit niet meer bij HSV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 daarom mag ik hem toch nog wel van HSV maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2009 Een mooie tut, alleen jammer dan die render. Die is erg slecht uitgeknipt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 op PlanetRenders stond geen render van van der vaart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Ik ga er vandaag of morgen 1 maken! je zou de outcome wel zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuys Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 http://sportgfx.com/forum/signature-tutori...utorial-100949/ Precies dezelfde alleen dan in het Engels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) http://sportgfx.com/forum/signature-tutori...utorial-100949/Precies dezelfde alleen dan in het Engels Niet precies, ik heb mijn eigen dingen er ook in verwerkt, geen rippen dus (textures wel, vond ze zo mooi) Maar de tekst is anders, en dat van smart sharpen ook ik zal ff laten zien van die ene die ik van SGFX heb en die van mij outcome SGFX: Mijn tut andere outcome van mijn tut met dingen weggelaten: Scanlines zitten er niet in, en ik heb geen lijn brush Niet geripped dus, alleen met wat dingen uit die tut in mijn achterhoofd Dat rip = R.I.P vond ik leuk, en dat is een vrije zin. Andere kunnen hem ook bedacht hebben (en dat hebben ze) Bewerkt: 6 mei 2009 door RoyBoow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Misschien een domme vraag maar met welk programma kan je deze signatures maken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Misschien een domme vraag maar met welk programma kan je deze signatures maken ? Adobe Photoshop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Ik heb geen tekst maar post em nu! : Vind em redelijk gelukt Bewerkt: 6 mei 2009 door CorrectHost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Ik heb geen tekst maar post em nu! : Vind em redelijk gelukt Hij is goed gelukt hoor ik post wat ik ervan vind in Showroom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuys Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Hoe heten die soort C4D's want op Deviantart zoek ik die soort, maar ik ken ze maar niet vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2009 Hoe heten die soort C4D's want op Deviantart zoek ik die soort, maar ik ken ze maar niet vinden... Welke c4d?, ik heb alleen textures gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuys Geplaatst: 9 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2009 Oohh nvm ik dacht dat die Textures C4D waren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.