Royboow Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Ik heb weer een nieuwe, dit keer van Stam V1 V2 Tips, rates en feedback zijn welkom Bewerkt: 8 mei 2009 door RoyBoow Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Mooi: mooie effecten. Alleen die letters... Reageren
.NightFlower Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Ik zie de laatste tijd veel signatures van jou . Oefenen baart kunst, al vind ik deze creatie toch iets minder dan je vorige (Arjen Robben). De effecten zijn wel mooi rond de render. Maar ik vind de background daarin tegen toch wat druk, je kan misschien beter een smudge achtergrond of met wat brushes opvullen. Nu heb je een soort overloop naar publiek, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi staan eerder een wat rommelige indruk... Je tekst stijl spreekt mij wel aan. Maar ook deze heeft niet echt een goed plekje gevonden in jou sig, het geeft de indruk dat deze er maar wat bij gezet is. Kortom mooie effecten, die zijn redelijk geslaagd maar het geheel is wat rommelig. Reageren
Royboow Geplaatst: 5 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Oke, ik zal er aan werken Reageren
The Hulk Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Hij ziet er erg mooi uit. Ik vind dit een van je beste creaties! Vooral de effecten om de render heen zijn erg mooi. Alleen ik vind de achtergrond een beetje raar. Dat komt omdat het overloopt naar het publiek dat had je beter weg kunnen laten. 8.3/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 8 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 (bewerkt) ik zal straks ff een V2 posten] V2 viola Bewerkt: 8 mei 2009 door RoyBoow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.