Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb weer een nieuwe, dit keer van Stam

V1

Stam.jpg

V2

StamV2.jpg

Tips, rates en feedback zijn welkom

Bewerkt: door RoyBoow
Geplaatst:

Ik zie de laatste tijd veel signatures van jou :). Oefenen baart kunst, al vind ik deze creatie toch iets minder dan je vorige (Arjen Robben).

De effecten zijn wel mooi rond de render. Maar ik vind de background daarin tegen toch wat druk, je kan misschien beter een smudge achtergrond of met wat brushes opvullen. Nu heb je een soort overloop naar publiek, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi staan eerder een wat rommelige indruk... Je tekst stijl spreekt mij wel aan. Maar ook deze heeft niet echt een goed plekje gevonden in jou sig, het geeft de indruk dat deze er maar wat bij gezet is. Kortom mooie effecten, die zijn redelijk geslaagd maar het geheel is wat rommelig.

Geplaatst:

Hij ziet er erg mooi uit. Ik vind dit een van je beste creaties! Vooral de effecten om de render heen zijn erg mooi. Alleen ik vind de achtergrond een beetje raar. Dat komt omdat het overloopt naar het publiek dat had je beter weg kunnen laten. 8.3/10

Geplaatst: (bewerkt)

ik zal straks ff een V2 posten]

V2 viola

StamV2.jpg

Bewerkt: door RoyBoow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...