Jay; Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Na een klein tijdje alweer een nieuwe signature. Trek je overigens niet zo veel aan van de titel, we konden geen betere verzinnen. Jay; Jon-asses Reageren
The Hulk Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Erg mooi alles is perfect! Alleen jammer dat de tekst onduidelijk is. Ik vind V1 beter. Bij V2 vind ik de signature iets te licht. Voor de rest bevat de signature erg mooie effecten. V1: 9.7/10 V2: 9.3/10 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Mooie signature Het begin van Jay ziet er goed uit. Veel kleuren gebruikt het geheel spring er echt uit. De finish van Jon-asses is ook goed gelukt, mede door de soort glow? Weet niet precies wat het is, gebruik het zelf nooit. Iig daardoor is o.a. de tekst wel weer wat duidelijker en de pixel achtige structuur is er mooi mee weg gewerkt. De witte border staat er ook zeker niet verkeerd bij. Reageren
michelIII Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Erg mooi alles is perfect! Alleen jammer dat de tekst onduidelijk is. Ik vind V1 beter.Bij V2 vind ik de signature iets te licht. Voor de rest bevat de signature erg mooie effecten. V1: 9.7/10 V2: 9.3/10 V1 V2?? Weet iemand waar hij over praat? ik zie maar 1 versie Reageren
Royboow Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Erg mooi alles is perfect! Alleen jammer dat de tekst onduidelijk is. Ik vind V1 beter.Bij V2 vind ik de signature iets te licht. Voor de rest bevat de signature erg mooie effecten. V1: 9.7/10 V2: 9.3/10 V1 V2?? Weet iemand waar hij over praat? ik zie maar 1 versie in plaats dat jij over maar commentaar over hebt kan je ook gewoon raten On Mooi gemaakt, mooie render, leuke effecten en leuke fonts. Die van jon-asses lijkt wel vloeiender qua kleurenoverloop omdat er bij Jay; een soort van pixeltjes te zien zijn Jay; : 9.0 Jon-asses: 9.5 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik vind die van jay het mooiste. Daar is namelijk de achtergrond opgevuld en niet zwart gelaten. Voor de rest zie ik niet heel veel verschil. Maar ze zijn allebei top! Die verschillende kleuren maken hem ook opvallend. Erg mooi! Jay; 9,7 jon-asses 9,5 Reageren
7ulian Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Mooi hoor! De afbeelding is goed gebalanceerd, ik vind de kleuren bij die van Jay mooi diep. Alleen de plaats van de tekst vind ik jammer. Hij staat er gewoon zo, "baf!", random neergezet. Iets meer naar rechts is een mooi, relatief leeg stuk, Zet de teskst daar neer en dan is ie echt gaaf. 8 / 10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.