Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

de eerste generatie spellen(de launchgames) worden niet zo bijster interressant,net zoals bij de PS2,XBox,GC,PSP,en ieder ander console inc Xbox360

dat is meestal van die EA-troep(van die spellen die ook op de PS2 komen..fifa 07,nu op de PS3,met vernieuwde Graphics en 3 nieuwe spelers!) daarna word het interessant,

en ze zullen misschien bij de 1ste generatie topspellen hoogstens 40GB gebruik maken

Link to comment
Delen op andere websites

de eerste generatie spellen(de launchgames) worden niet zo bijster interressant,net zoals bij de PS2,XBox,GC,PSP,en ieder ander console inc Xbox360

dat is meestal van die EA-troep(van die spellen die ook op de PS2 komen..fifa 07,nu op de PS3,met vernieuwde Graphics en 3 nieuwe spelers!) daarna word het interessant,

en ze zullen misschien bij de 1ste generatie topspellen hoogstens 40GB gebruik maken

40 GB? :schater: Bij lange na niet.

Er is zover bekend nog maar 1 game die bluray moet gebruiken...

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht 't niet, ik gooi ook geen euro's weg gewoon voor de lol

Bluray is even duur al DVD, dus het is geen geld weggooien.

Een pot van 100dvd's kost me 30€ en 1 blu-ray schijfje kost 26€ dus ik dacht 't niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Sony gaat de console-oorlog winnen _O__O__O_

Dat is de mening van game ontwikkelaar Sega althans. Zij denken dat de strijd vooral gestreden gaat worden tussen Microsoft en Sony. Sony zou dan als beste uit de bus komen.

Nintendo kiest een heel andere strategie, met hun 'revolutionaire besturing'. Sega is van plan voor de ps3 wat meer volwassener games te gaan maken en voor de Wii wat kinderlijker.

We know globally that the PS3 is the machine to beat. On a global level, it is the number one brand. We're hitching our wagon to Sony, we have to. We believe they will sell everything they ship in the first year. There's no hiding away at the power of that brand. The PS3 is something to marvel at, it's a big piece of technology

Ook al zijn dit nog maar prognoses, is dit goed nieuws voor een console die nog gelanceerd moet worden.

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...