Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Een game waarin ontwikkelaars zich uitleven vind ik prima, maar daar heb je echt geen Blu-Ray voor nodig, want dat gebeurt nu ook al. Maar ja, dat zijn heel vaak Nintendogames en die zijn dan weer 'kiddy' :t (niet mijn mening).

Link to comment
Delen op andere websites

Een game waarin ontwikkelaars zich uitleven vind ik prima, maar daar heb je echt geen Blu-Ray voor nodig, want dat gebeurt nu ook al. Maar ja, dat zijn heel vaak Nintendogames en die zijn dan weer 'kiddy' :t (niet mijn mening).

Dus jij vindt dat ze MGS zo moeten strippen dat het nog op een dvd past? :bonk: Ik betaal liever wat euro's meer voor een game waar het uiterste uit gehaald is dan zo'n bagger game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een game waarin ontwikkelaars zich uitleven vind ik prima, maar daar heb je echt geen Blu-Ray voor nodig, want dat gebeurt nu ook al. Maar ja, dat zijn heel vaak Nintendogames en die zijn dan weer 'kiddy' :t (niet mijn mening).

Dus jij vindt dat ze MGS zo moeten strippen dat het nog op een dvd past? :bonk: Ik betaal liever wat euro's meer voor een game waar het uiterste uit gehaald is dan zo'n bagger game.

MGS is toevallig zo groot dat het moet verschijnen op Blu-Ray, maar dat is tot nu toe een hoge uitzondering. Blu-Ray is echt geen vereiste voor een ontwikkelaar om je uit te kunnen leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Als alle games zo groot worden kan dat wat gevolgen met zich mee brengen. Omdat de games veel groter zijn, zijn ontwikkelaars langer met een game bezig, waardoor de ontwikkelingskosten van een game hoger worden. Daarom wordt het voor ontwikkelaars een veel groter risico om een game te maken. Als de game flopt is het verlies immers veel groter en een game moet een groter succes worden dan nu om zichzelf terug te verdienen. Er staat meer op het spel, dus durven ontwikkelaars geen risico te nemen door een originele game uit te brengen, want stel je voor dat een game niet aanslaat! Ze zullen dus steeds meer op safe gaan spelen met sequels en jatwerk. En welke gamer zit daar nou op te wachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Als alle games zo groot worden kan dat wat gevolgen met zich mee brengen. Omdat de games veel groter zijn, zijn ontwikkelaars langer met een game bezig, waardoor de ontwikkelingskosten van een game hoger worden. Daarom wordt het voor ontwikkelaars een veel groter risico om een game te maken. Als de game flopt is het verlies immers veel groter en een game moet een groter succes worden dan nu om zichzelf terug te verdienen. Er staat meer op het spel, dus durven ontwikkelaars geen risico te nemen door een originele game uit te brengen, want stel je voor dat een game niet aanslaat! Ze zullen dus steeds meer op safe gaan spelen met sequels en jatwerk. En welke gamer zit daar nou op te wachten?

Daar zit je fout Piet-Herr.

1. Veel ontwikkelaars hebben meer man ter beschikking

2. Het programmeren etc word invoudiger waardoor er meer gedaan kan worden.

3. Het zal miss duurder worden maar dan krijg je ook meer. :)

4. Het gaat niet om het orginele het gaat er gewoon om dat de games groter worden

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zit je fout Piet-Herr.

1. Veel ontwikkelaars hebben meer man ter beschikking

Ja, en al die mensen werken gratis en voor niets :bonk: Meer mensen betekent meer loon, dus meer kosten.

Daar zit je fout Piet-Herr.

2. Het programmeren etc word invoudiger waardoor er meer gedaan kan worden.

Nee, met de PS3 komt ingewikkelder hardware, waardoor het programmeren juist moeilijker wordt ;)

Daar zit je fout Piet-Herr.

3. Het zal miss duurder worden maar dan krijg je ook meer. :)

Dat heeft niks met m'n punt te maken. Lees m'n vorige post nog eens goed, dan zul je zien dat het niet om de prijs van games gaat.

Daar zit je fout Piet-Herr.

4. Het gaat niet om het orginele het gaat er gewoon om dat de games groter worden

Dit is nou echt weer zo'n mainstreamuitspraak :{ Het gaat er juist om dat games origineel blijven. Originaliteit houdt de gamesmarkt in leven, door originaliteit verschijnen er echte nieuwe games die nieuwe paden bewandelen en je een nieuwe speelervaring bieden, in plaats van honderd keer hetzelfde.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Daar zit je fout Piet-Herr.

1. Veel ontwikkelaars hebben meer man ter beschikking

Ja, en al die mensen werken gratis en voor niets :bonk: Meer mensen betekent meer loon, dus meer kosten.

Daar zit je fout Piet-Herr.

2. Het programmeren etc word invoudiger waardoor er meer gedaan kan worden.

Nee, met de PS3 komt ingewikkelder hardware, waardoor het programmeren juist moeilijker wordt ;)

Daar zit je fout Piet-Herr.

3. Het zal miss duurder worden maar dan krijg je ook meer. :)

Dat heeft niks met m'n punt te maken. Lees m'n vorige post nog eens goed, dan zul je zien dat het niet om de prijs van games gaat.

Daar zit je fout Piet-Herr.

4. Het gaat niet om het orginele het gaat er gewoon om dat de games groter worden

Dit is nou echt weer zo'n mainstreamuitspraak :{ Het gaat er juist om dat games origineel blijven. Originaliteit houdt de gamesmarkt in leven, door originaliteit verschijnen er echte nieuwe games die nieuwe paden bewandelen en je een nieuwe speelervaring bieden, in plaats van honderd keer hetzelfde.

1. Ik zeg toch dat het duurder wordt maar de ontwikkelingstijd word niet langer

2. Goede software ;)

3. Als het niet om de prijs gaat wat is het probleem dan? :{

4. Je kunt ook grote orginele games hebben die op bluray moeten dat bedoelde ik te zeggen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ik zeg toch dat het duurder wordt maar de ontwikkelingstijd word niet langer

Maar dat het duurder wordt is juist het probleem. Lees dit nog maar een paar keer als je het niet begrijpt.

2. Goede software ;)

Als grote, goede ontwikkelaars aangegeven dat de PS3 moeilijk te programmeren is, denk je dan echt dat dat alleen komt omdat ze slechte software hebben?

3. Als het niet om de prijs gaat wat is het probleem dan? :{

Lees dit nou eens goed door, kijk of je het begrijpt en probeer daarna nog een keer zinnig te posten.

4. Je kunt ook grote orginele games hebben die op bluray moeten dat bedoelde ik te zeggen. ;)

Er stond iets heel anders. Probeer voortaan te zeggen wat je bedoelt, want anders wordt het niks.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Als grote, goede ontwikkelaars aangegeven dat de PS3 moeilijk te programmeren is, denk je dan echt dat dat alleen komt omdat ze slechte software hebben?

Ik zeg niet dat ze slechte software hebben ik zeg alleen dat het altijd beter kan, en als ze er een beetje tijd aan besteden je een programma kunt krijgen waar je snel in programmeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Als grote, goede ontwikkelaars aangegeven dat de PS3 moeilijk te programmeren is, denk je dan echt dat dat alleen komt omdat ze slechte software hebben?

Ik zeg niet dat ze slechte software hebben ik zeg alleen dat het altijd beter kan, en als ze er een beetje tijd aan besteden je een programma kunt krijgen waar je snel in programmeert.

Dat ze daar zelf niet op zijn gekomen :bonk:

Even serieus:

Jij lost echt niet zomaar op waar ontwikkelaars al een tijd mee zitten. Ontwikkelaars hebben er verstand van, die hebben ervaring met games programmeren. Als dat de oplossing zou zijn geweest, zou het allang zijn opgelost. Maar stuur alle ontwikkelaars voor de zekerheid maar even een maitje, misschien help je ze wel verder ;)

Link to comment
Delen op andere websites

PlayStation 3 wordt PLAYSTATION 3

Blogsite Kotaku meldt dat Sony heeft beslist dat hun nieuwste console als PLAYSTATION 3[R] door het leven zal moeten gaan. Reden hiervoor? Sony kan er niet meer mee leven dat iedereen PlayStation(2) als Playstation(2) schrijft, en om nieuwe misverstanden te vermijden heeft Sony het maar helemaal in hoofdletters geschreven. Of hebben ze gewoon medelijden met de caps lock-toets die slechts zelden gebruikt wordt?

Ook de naam PS3[R] is gepatenteerd door Sony en zal op deze wijze in de handleiding voorkomen. Dit is ook nieuw want de afkortingen PS2 en PSX waren niet officieel en dus geen eigendom van Sony.

Let wel op, Kotaku vermeldt geen bron en Sony heeft hier omtrent nog niets officieel aangekondigd of bevestigd!

BRON

P.S. Dus mensen zeg de volgende keer in deze topic PS3 of PLAYSTATION 3 geen kleine letters :D
Link to comment
Delen op andere websites

Als grote, goede ontwikkelaars aangegeven dat de PS3 moeilijk te programmeren is, denk je dan echt dat dat alleen komt omdat ze slechte software hebben?

Ik zeg niet dat ze slechte software hebben ik zeg alleen dat het altijd beter kan, en als ze er een beetje tijd aan besteden je een programma kunt krijgen waar je snel in programmeert.

Dat ze daar zelf niet op zijn gekomen :bonk:

Even serieus:

Jij lost echt niet zomaar op waar ontwikkelaars al een tijd mee zitten. Ontwikkelaars hebben er verstand van, die hebben ervaring met games programmeren. Als dat de oplossing zou zijn geweest, zou het allang zijn opgelost. Maar stuur alle ontwikkelaars voor de zekerheid maar even een maitje, misschien help je ze wel verder ;)

Ik zeg toch als ze er een paar jaartjes vooruit trekken dan moet dat toch wel lukken. ;)

[EDIT] Ik heb net zo liggen denken en moeilijker betekent niet altijd dat het langer duurt...

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...