Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Leuk, ik wou juist een nieuwe BBQ. Handig :)

Ik vind de ps3 eigelijk teveel overbodige functies hebben, waardoor het zich niet meer op gamen richt. Daardoor gaat de consument(niet de fanboys!!!) eerder de xbox360/wii kopen.

Neem nu die blu-ray, door dat stijgt de prijs al enorm, dit terwijl het op game-gebied nog niet echt nodig is, en op filmgebied hebben we (dubbel?) dvd's. Echt, de ps3 gaat mislukken imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, ik wou juist een nieuwe BBQ. Handig :)

Ik vind de ps3 eigelijk teveel overbodige functies hebben, waardoor het zich niet meer op gamen richt. Daardoor gaat de consument(niet de fanboys!!!) eerder de xbox360/wii kopen.

Neem nu die blu-ray, door dat stijgt de prijs al enorm, dit terwijl het op game-gebied nog niet echt nodig is, en op filmgebied hebben we (dubbel?) dvd's. Echt, de ps3 gaat mislukken imo.

Punt A. blu-ray overbodig? Er zijn al games die alleen op blu-ray passen en er zullen er zeker weten meer komen.

Punt B. Zoiets heet dual-layer en dat heb je ook op ps3, X360 en Wii.

Punt C. Waarom is het een BBQ?

Punt D. Overbodige functies? Noem mij er eens 2. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Punt A. blu-ray overbodig? Er zijn al games die alleen op blu-ray passen en er zullen er zeker weten meer komen.

Punt B. Zoiets heet dual-layer en dat heb je ook op ps3, X360 en Wii.

Punt C. Waarom is het een BBQ?

Punt D. Overbodige functies? Noem mij er eens 2. ;)

1.Voorbeelden van games ?

2. i know

3. Het lijkt erop ;)

4. Blu-ray, 9 processors is er ook over btw.

Ik kan fout zitten, maar bijt mijn neus er dan niet af. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Punt A. blu-ray overbodig? Er zijn al games die alleen op blu-ray passen en er zullen er zeker weten meer komen.

Punt B. Zoiets heet dual-layer en dat heb je ook op ps3, X360 en Wii.

Punt C. Waarom is het een BBQ?

Punt D. Overbodige functies? Noem mij er eens 2. ;)

1.Voorbeelden van games ?

2. i know

3. Het lijkt erop ;)

4. Blu-ray, 9 processors is er ook over btw.

Ik kan fout zitten, maar bijt mijn neus er dan niet af. ;)

1. MGS IV

3. Dan vind ik de X360 op een koelkast lijken. :sst:

4. Zie punt 1 blu-ray is niet overbodig, Het zijn geen 9 processoren het is er maar een alleen heeft hij 9 kernen, waarvan (ook @ crifox) er 7 gebruikt aan worden en 2 reserve zodat je bij een defecte kern niet meteen een nieuwe console hoeft.

Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 kan geweldige gfx produceren en dat kost bytes.

De games worden groter en dat kost bytes.

Over 1 jaar zijn de games weer nog beter en dan heb je echt wel een blu ray nodig!

Dus de Ps3 loopt gewoon voor op de Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

4 Ik vind van wel, alle games kunnen nog wel op dvd hoor...

En 7 processoren zijn ook nog overdreven, 5 is beter...

MGS gaat niet meer op een dvd dat is een feit. :-(

Het zijn er geen 7, voor de duidelijkheid het is een processor met 9(7) kernen. En waarom is dat overdreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Over 1 jaar zijn de games weer nog beter en dan heb je echt wel een blu ray nodig!

Dus de Ps3 loopt gewoon voor op de Xbox.

Niet dus, eigenlijk is je 1e zin in strijd met de 2e, want, er is toch geen voorsprong als je dat allemaal nog lang niet nodig hebt (mijn voorspelling is 3/4 jaar).

Link to comment
Delen op andere websites

Over 1 jaar zijn de games weer nog beter en dan heb je echt wel een blu ray nodig!

Dus de Ps3 loopt gewoon voor op de Xbox.

Niet dus, eigenlijk is je 1e zin in strijd met de 2e, want, er is toch geen voorsprong als je dat allemaal nog lang niet nodig hebt (mijn voorspelling is 3/4 jaar).

Zal ik mijn voorspelling eens geven?

Lente 2007, MGS IV, blu-ray nodig. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Punt A. blu-ray overbodig? Er zijn al games die alleen op blu-ray passen en er zullen er zeker weten meer komen.
1.Voorbeelden van games ?
1. MGS IV

MGS is slechts één game, terwijl jij en Zim het toch echt over games in het meervoud hadden.

Die Metal Gear Solid 4 ownd Halo 3 met de Blu-Ray

Is tegenwoordig het schijfje waar de game opstaat datgene dat bepaald of een game goed is of niet? :{

Het zijn er geen 7, voor de duidelijkheid het is een processor met 9(7) kernen. En waarom is dat overdreven.

Omdat het nog maar de vraag is of de ontwikkelaars ooit het maximale uit de PS3 zullen halen.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Die Metal Gear Solid 4 ownd Halo 3 met de Blu-Ray

Is tegenwoordig het schijfje waar de game opstaat datgene dat bepaald of een game goed is of niet? :{

Nee maar op de Blu-Ray hoefen ze de game niet uit te kleden want bij halo 3 maken ze ook super mooie dingen maar als ze het op een DVD willen zetten moet ze wat land delete en minder grafisch doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...