Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

En die verschijnen de komende paar jaar nog niet.

Jawel, MGS IV is dat zo moeilijk te onthouden. :ch:

Dat is voorlopig ook maar de enige. Zolang op de Xbox360 alle goede games nog wel uit kunnen komen op DVD vind ik Blu-Ray niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

En die verschijnen de komende paar jaar nog niet.

Jawel, MGS IV is dat zo moeilijk te onthouden. :ch:

Dat is voorlopig ook maar de enige. Zolang op de Xbox360 alle goede games nog wel uit kunnen komen op DVD vind ik Blu-Ray niet nodig.

MGS zou op X360 uitgekomen zijn als het op DVD had gepast. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan gooien ze MGS toch gewoon op 2 DVD's of kan dat ineens niet meer...

Btw, gebruik is wat verschillende argumenten het enige wat ik zie is "MGS", weet je dan echt niks anders ?

Yohan hoe wil jij een game op de XBOX in 2en verdelen?

Je kunt toch bijvoorbeeld de eerste helft van de missies op de ene DVD zetten en de andere helft op de andere?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan gooien ze MGS toch gewoon op 2 DVD's of kan dat ineens niet meer...

Btw, gebruik is wat verschillende argumenten het enige wat ik zie is "MGS", weet je dan echt niks anders ?

Yohan hoe wil jij een game op de XBOX in 2en verdelen?

Je kunt toch bijvoorbeeld de eerste helft van de missies op de ene DVD zetten en de andere helft op de andere?

Maar bijna alles bestaat uit engine en models. En de engine kun je niet opsplitsen. Models ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik word gek van die ruzie de cd's kunnen toch ook gebruikt worden om te ''installeren''nu ik toch gelijk heb zeg ik nog meer x360 is mischien slechter :@:@:@:@ geef ik niet graag toe maar het nog wel goed en de playstation3(in kleine letters :Y )heeft allemaal dure dingen en online play zal ook niet al te goed zijn als het gratis is dus de XBOX360(hoofdletters :clown: )ownt gewoon(net als ik met halo 2 :cab: )

Link to comment
Delen op andere websites

ik word gek van die ruzie de cd's kunnen toch ook gebruikt worden om te ''installeren''nu ik toch gelijk heb zeg ik nog meer x360 is mischien slechter :@:@:@:@ geef ik niet graag toe maar het nog wel goed en de playstation3(in kleine letters :Y )heeft allemaal dure dingen en online play zal ook niet al te goed zijn als het gratis is dus de XBOX360(hoofdletters :clown: )ownt gewoon(net als ik met halo 2 :cab: )

En waar wil je dat op installeren? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...