Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

ik bedoel...je loopt in Amerika naar een winkel je koopt daar SWAT op Blu-ray, je gaat naar de KAss en je moet €15,- betalen :bonk: ...de films op BR kosten €15,-

en natuurlijk zijn normale dvd's goedkoper, dat komt omdat er nieuwe medias uitkomen waar films op gemaakt worden (Blu-Ray en HD-DVD) dat is met alles zo, kijk naar de DS of de PS2 die worden allemaal goedkoper als er nieuwe Consoles uitkomen :)

Bewerkt: door henk_jan
Link to comment
Delen op andere websites

HD-DVD nu al uitgeschakeld

Schneider, iemand die werkt aan Resistance: Fall of Man, vertelde interessante dingen over de capaciteit van de Blu-Ray en HD-DVD

Zoals bekend is halen launchgames niet het maximale uit de des betreffende console. Dit geldt dus ook voor Resistance.

Schneider:

''Dankzij de hoge resolutie aan graphics en orchestrale muziek neemt het spel momenteel 22 gigabytes aan geheugen van een Blu-Ray disc.''

Hier uit kun je concluderen dat Sony de juiste beslissing heeft genomen door voor een Blu-Ray speler te kiezen.

Wat staat er allemaal op dat Blu-Ray schijfje?

60 levels Single Player

Two-player offline co-op

Er kunnen maximaal 40 spelers tegelijk tegen elkaar gamen

Blu-Ray - HD-DVD 1 - 0

BRON - PS3nieuws

Bewerkt: door M.Gordon
Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo uitgeschakeld ? :cab:, kennelijk ontgaat me hier iets...

Inderdaad, de 'wedstrijd' is nieteens begonnen omdat bijde niet eens zijn uitgekomen :cya: En waarom plaats je dat bericht in 2 topic's?

hier volgt een uitspraak die niemand kan vertalen:hij denkt dat de blue-ray ownt maar mischien ownt hij zelf meer maar nu als je 500 blikjes knaks aan mij geeft own je gegarandeerd

vertaling:hij wil indruk maken

Link to comment
Delen op andere websites

Eer dat de winnaar tussen HD-DD en Blu Ray bekend is mag je toch paar jaartjes gaan wachten. PS3 heeft een voordeel en nadeel bij Blu ray

Voordeel : veel ruimte

Nadeel: de prijs

HD-DVD : voordeel : de prijs

Nadeel minder ruimte

Toch vindt ik dat je dit echt niet moet aantrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef liever meer geld uit aan goeie dingen dan aan slechte dingen. ;)

En als op de 'goeie' Playstation 3 nou minder goeie aantrekkelijke games uitkomen omdat hij veel minder is verkocht dan zijn 'slechte' concurenten, namelijk de Xbox 360 en de Nintendo Wii? Dan zit je alsnog met de gebakken peren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef liever meer geld uit aan goeie dingen dan aan slechte dingen. ;)

En als op de 'goeie' Playstation 3 nou minder goeie aantrekkelijke games uitkomen omdat hij veel minder is verkocht dan zijn 'slechte' concurenten, namelijk de Xbox 360 en de Nintendo Wii? Dan zit je alsnog met de gebakken peren.

Dat is bull shit. Zolang de PS2 in productie blijft is SONY lang en breed marktleider. En denk je nou zelf dat er voor de marktleider geen animo mbt develope van games is?

Link to comment
Delen op andere websites

27 PS3 games speelbaar op de TGS ()

Sony liet vandaag tegenover de website Slashgames weten welke titels er in Tokyo op de Tokyo Games Show gespeeld kunnen worden, het gaat natuurlijk om de PS3 games.

En dit zullen er wel 17! zijn.

De TGS vind plaats in Tokyo wat vanzelfsprekend is op 22 tot 24 september.

De speelbare PS3 games in Tokyo:

Capcom

* Devil May Cry 4

Koei

* Fatal Inertia

* Blade Storm: Hundred Years War

* Mahjong Taikai

Konami

* Coded Arms: Assault

Sony

* The Eye of Judgement

* Warhawk

* Gran Turismo-Serie

* Genji

* Formula 1

* Heavenly Sword

* MotorStorm

* Lair

* Resistance Fall of Man

Bandai Namco

* Gundam

* Ridge Racer 7

From software

* Armored core 4

Er zullen nog 10 titels speel baar zijn, alleen blijven de titels geheim!

Bron:PS3 Focus

ik hoop zelf dat er bij die 10 Assassins Creed zit en Eigt Day

Link to comment
Delen op andere websites

Eer dat de winnaar tussen HD-DD en Blu Ray bekend is mag je toch paar jaartjes gaan wachten. PS3 heeft een voordeel en nadeel bij Blu ray

Voordeel : veel ruimte

Nadeel: de prijs

HD-DVD : voordeel : de prijs

Nadeel minder ruimte

Toch vindt ik dat je dit echt niet moet aantrekken.

zijde gij zot ofzo prijs :s ga is zien in de catalogus van een winkel in amerika, of boekjes 1000€ voor een blu-ray speeler, en dan noem jij een blu-ray speler + game console en media center en internet er bij voor 600€ duur ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...