meetlat Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Fanboy's he, de fanboys hebben 't in iedergeval juist. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Fanboy's he, de fanboys hebben 't in iedergeval juist. Dus? Reageren
meetlat Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Dus moet ie niet zagen dat 't door fanboy's is geschreven zolang ze gelijk hebben. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Fifa 07 komt volgens mij niet op de ps3 uit omdat de dev kits niet optijd waren afgeleverd door sony Klopt alleen als de PS3 versies wel af zijn worden ze gewoon gereleased. M$ heeft het gewoon verkeerd begrepen. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Dus moet ie niet zagen dat 't door fanboy's is geschreven zolang ze gelijk hebben. Dat ze gelijk hebben betekent niet dat het opeens geen fanboys meer zijn, dus dat is nogal een kromme redenering. Klopt alleen als de PS3 versies wel af zijn worden ze gewoon gereleased. M$ heeft het gewoon verkeerd begrepen. Maar ze hebben dus niet gelogen, zoals M.Gordon eerst stond te roepen. Bewerkt: 28 augustus 2006 door Piet-Herr Reageren
Assassin Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Fanboy's he, de fanboys hebben 't in iedergeval juist. Jij zit er anders toch goed naast. Het lijkt er meer op dat Sony over een tijdje uit de markt ligt als ze niet snel actie ondernemen. En kom op, de prijs voor de PS3 is onbetaalbaar. Voor dat geld heb ik een leuke PC waar ik Battlefield 2 mee kan spelen. En hoeveel nieuws heeft de PS3 nou te bieden? Ik verheug me juist veel meer op de Wii. Hij wordt goedkoop, en de controller zorgt voor een hele nieuwe gameplay. Strak design, en de graphics zijn mischien een beetje verouderd maar ze vallen reuze mee vergeleken met de gamecube. Stel de PS3 wordt hier 600 euro. Dan moet je nog een 2de controller, een memory card en wat games erbij kopen. Nou, mij niet gezien... Bewerkt: 28 augustus 2006 door Assassin Reageren
M.Gordon Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Mensen mensen toch begin niet weer over de PS3 prijs want de PS3 is super goedkoop want om een PS3 te maken kost €750,- en hij kost maar €600,- dat is voor Sony €150,- verlies op elke PS3 en Apple heeft ook gezegt als zij de PS3 hadden zouden ze de PS3 voor €2.000,- verkopen dus mensen die de PS3 duur vinden moeten hun bek maar hoeden! Reageren
meetlat Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Njah als jij als een mongool voor je tv wilt staan dansen met een afstandsbediening in je handen mij best, en de ps3 heeft veel meer te bieden dan dien brol die jij wii noemt, precies klein kinder produckt WIIIIIEEE en ik geef graag 600€ uit aan een blu-ray speler, game console, madia center in 1 Reageren
SamShine Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Njah als jij als een mongool voor je tv wilt staan dansen met een afstandsbediening in je handen mij best, en de ps3 heeft veel meer te bieden dan dien brol die jij wii noemt, precies klein kinder produckt WIIIIIEEEen ik geef graag 600€ uit aan een blu-ray speler, game console, madia center in 1 Op de Wii komen anders aardig wat volwassen games. En daarnaast heeft de PS3 ook iets vergelijkbaars, EYETOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY. En M.Gorden, als mensen die de PS3 duur vinden hun bek moeten houden, moeten de mensen die de 600,- euro voor een PS3 goedkoop vinden al helemaal hun bek houden Fanboys... Zucht! Trouwens, wat is je bron dat Apple de PS3 voor 2000,- euro zou verkopen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Als er wat meningsverschillen zijn hoeven de CAPS niet meteen aan. De een vind de PS3 duur de ander niet, dat is ieders mening en die dien je te respecteren. Als je wilt reageren op iemand anders mening doe dan dan fatsoenlijk. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 He JustinW je had gelijk over dat Terminator verhaaltje, want we hebben hier een mooi filmpje over de PLAYSTATION 3 , de film heet niet Rise of the Machines maar Rise of the Blu-Ray Klik hier voor de movie Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 (bewerkt) Mensen mensen toch begin niet weer over de PS3 prijs want de PS3 is super goedkoop want om een PS3 te maken kost €750,- en hij kost maar €600,- dat is voor Sony €150,- verlies op elke PS3 en Apple heeft ook gezegt als zij de PS3 hadden zouden ze de PS3 voor €2.000,- verkopen dus mensen die de PS3 duur vinden moeten hun bek maar hoeden! Dat Sony hem met verlies verkoopt betekent niet dat hij opeens goedkoop is. Die 600 euro is en blijft immers 600 euro. Njah als jij als een mongool voor je tv wilt staan dansen met een afstandsbediening in je handen mij best, en de ps3 heeft veel meer te bieden dan dien brol die jij wii noemt, precies klein kinder produckt WIIIIIEEE Heb je ooit iemand gezien die op een Wii speelt? Kennelijk heb je niet zo goed gekeken, want om met de WiiMote om te gaan hoef je echt niet veel meer te doen dan met je arm te bewegen. Als jij als een mongool voor de TV wil gaan staan dansen vind ik dat prima, maar associeër dat dan niet met de Wii Ik snap ook niet waarom je zegt dat de PS3 meer te bieden heeft dan de Wii Kun je een paar voorbeelden geven? Tot slot, waarom is de Wii kinderachtig? Ik vind het persoonlijk kinderachtiger om een console te aanbidden vanwege de naam Sony. en ik geef graag 600€ uit aan een blu-ray speler, game console, madia center in 1 Het gros van de gamers wil een PS3 om te gamen en niets meer dan dat. De PS3 heeft een hoop extra functies waar ze helemaal niet op zitten te wachten, maar waar je wel extra voor betaalt. Sony maakt namelijk weer dezelfde fout als met de PSP. De PSP is een leuk apparaat, maar veel te veel gefocust op extra's in plaats van het gamen en ook een stuk duurder. Het gevolg is dat de concurrent, de DS, het een stuk beter doet. Bewerkt: 28 augustus 2006 door Piet-Herr Reageren
meetlat Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik snap ook niet waarom je zegt dat de PS3 meer te bieden heeft dan de Wii Kun je een paar voorbeelden geven? Ok, PS3 speelt video, audio en foto, hij heeft een webbrowser, een hdd van 60gb en high definition, dat zijn al 6 voorbeelden van meer te bieden dan de wii, moet je er nog een paar Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ik snap ook niet waarom je zegt dat de PS3 meer te bieden heeft dan de Wii Kun je een paar voorbeelden geven? Ok, PS3 speelt video, audio en foto, hij heeft een webbrowser, een hdd van 60gb en high definition, dat zijn al 6 voorbeelden van meer te bieden dan de wii, moet je er nog een paar Zijn er ook nog dingen op het gebied van games of is Sony die soms vergeten? Reageren
justinW Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Wat jij vind maar ik denk dat als je de PS3 koopt alleen voor gamen en je probeert de extra's eens uit. dat je dan blij bent want je doet 90% toch wel wat met die extra's en wii is een kids product Justin W die voor ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.