Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Dus moet ie niet zagen dat 't door fanboy's is geschreven zolang ze gelijk hebben.

Dat ze gelijk hebben betekent niet dat het opeens geen fanboys meer zijn, dus dat is nogal een kromme redenering.

Klopt alleen als de PS3 versies wel af zijn worden ze gewoon gereleased. M$ heeft het gewoon verkeerd begrepen.

:schater:

Maar ze hebben dus niet gelogen, zoals M.Gordon eerst stond te roepen.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Fanboy's he, de fanboys hebben 't in iedergeval juist.

Jij zit er anders toch goed naast.

Het lijkt er meer op dat Sony over een tijdje uit de markt ligt als ze niet snel actie ondernemen.

En kom op, de prijs voor de PS3 is onbetaalbaar. Voor dat geld heb ik een leuke PC waar ik Battlefield 2 mee kan spelen. En hoeveel nieuws heeft de PS3 nou te bieden? Ik verheug me juist veel meer op de Wii. Hij wordt goedkoop, en de controller zorgt voor een hele nieuwe gameplay. Strak design, en de graphics zijn mischien een beetje verouderd maar ze vallen reuze mee vergeleken met de gamecube. Stel de PS3 wordt hier 600 euro. Dan moet je nog een 2de controller, een memory card en wat games erbij kopen. Nou, mij niet gezien...

Bewerkt: door Assassin
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mensen toch begin niet weer over de PS3 prijs want de PS3 is super goedkoop want om een PS3 te maken kost €750,- en hij kost maar €600,- dat is voor Sony €150,- verlies op elke PS3 en Apple heeft ook gezegt als zij de PS3 hadden zouden ze de PS3 voor €2.000,- verkopen dus mensen die de PS3 duur vinden moeten hun bek maar hoeden!

Link to comment
Delen op andere websites

Njah als jij als een mongool voor je tv wilt staan dansen met een afstandsbediening in je handen mij best, en de ps3 heeft veel meer te bieden dan dien brol die jij wii noemt, precies klein kinder produckt WIIIIIEEE

en ik geef graag 600€ uit aan een blu-ray speler, game console, madia center in 1

Link to comment
Delen op andere websites

Njah als jij als een mongool voor je tv wilt staan dansen met een afstandsbediening in je handen mij best, en de ps3 heeft veel meer te bieden dan dien brol die jij wii noemt, precies klein kinder produckt WIIIIIEEE

en ik geef graag 600€ uit aan een blu-ray speler, game console, madia center in 1

Op de Wii komen anders aardig wat volwassen games. En daarnaast heeft de PS3 ook iets vergelijkbaars, EYETOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY.

En M.Gorden, als mensen die de PS3 duur vinden hun bek moeten houden, moeten de mensen die de 600,- euro voor een PS3 goedkoop vinden al helemaal hun bek houden :sst: Fanboys... Zucht! Trouwens, wat is je bron dat Apple de PS3 voor 2000,- euro zou verkopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen mensen toch begin niet weer over de PS3 prijs want de PS3 is super goedkoop want om een PS3 te maken kost €750,- en hij kost maar €600,- dat is voor Sony €150,- verlies op elke PS3 en Apple heeft ook gezegt als zij de PS3 hadden zouden ze de PS3 voor €2.000,- verkopen dus mensen die de PS3 duur vinden moeten hun bek maar hoeden!

Dat Sony hem met verlies verkoopt betekent niet dat hij opeens goedkoop is. Die 600 euro is en blijft immers 600 euro.

Njah als jij als een mongool voor je tv wilt staan dansen met een afstandsbediening in je handen mij best, en de ps3 heeft veel meer te bieden dan dien brol die jij wii noemt, precies klein kinder produckt WIIIIIEEE

Heb je ooit iemand gezien die op een Wii speelt? Kennelijk heb je niet zo goed gekeken, want om met de WiiMote om te gaan hoef je echt niet veel meer te doen dan met je arm te bewegen. Als jij als een mongool voor de TV wil gaan staan dansen vind ik dat prima, maar associeër dat dan niet met de Wii ;)

Ik snap ook niet waarom je zegt dat de PS3 meer te bieden heeft dan de Wii :? Kun je een paar voorbeelden geven?

Tot slot, waarom is de Wii kinderachtig? Ik vind het persoonlijk kinderachtiger om een console te aanbidden vanwege de naam Sony.

en ik geef graag 600€ uit aan een blu-ray speler, game console, madia center in 1

Het gros van de gamers wil een PS3 om te gamen en niets meer dan dat. De PS3 heeft een hoop extra functies waar ze helemaal niet op zitten te wachten, maar waar je wel extra voor betaalt. Sony maakt namelijk weer dezelfde fout als met de PSP. De PSP is een leuk apparaat, maar veel te veel gefocust op extra's in plaats van het gamen en ook een stuk duurder. Het gevolg is dat de concurrent, de DS, het een stuk beter doet.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap ook niet waarom je zegt dat de PS3 meer te bieden heeft dan de Wii :? Kun je een paar voorbeelden geven?

Ok, PS3 speelt video, audio en foto, hij heeft een webbrowser, een hdd van 60gb en high definition, dat zijn al 6 voorbeelden van meer te bieden dan de wii, moet je er nog een paar :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap ook niet waarom je zegt dat de PS3 meer te bieden heeft dan de Wii :? Kun je een paar voorbeelden geven?

Ok, PS3 speelt video, audio en foto, hij heeft een webbrowser, een hdd van 60gb en high definition, dat zijn al 6 voorbeelden van meer te bieden dan de wii, moet je er nog een paar :D

Zijn er ook nog dingen op het gebied van games of is Sony die soms vergeten? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...