Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Wat jij vind maar ik denk dat als je de PS3 koopt alleen voor gamen en je probeert de extra's eens uit. dat je dan blij bent want je doet 90% toch wel wat met die extra's en wii is een kids product

Justin W

_O__O__O__O__O__O_ die voor ps3

Misschien gebruik je ze ooit wel eens, maar zoals jij al zegt: Je koopt de PS3 voor het gamen en niet omdat er zoveel extra's op zitten. Bovendien is de kans dat mensen die alleen games willen de PS3 kopen steeds kleiner, omdat ie door alle extra's zo duur is. En waarom vind je dat de Wii voor kinderen is?

Je aanbid de PS3 nu wel, maar ik heb van jouw nog geen goed argument gehoord waarom de PS3 zo goed is. En nee, het merk is geen rede :N

Link to comment
Delen op andere websites

Yo makker, da wii kindje vroeg achter voorbeelden van dingens die de ps3 te bieden heeft en de wii niet, ik heb der een paar gegeven, of dat nu over games gaat of niet, hij zij PS3

CHEK DIT :puh:

En waarom zouw je runescape spelen op zo'n geweldig ding, de flash is daar trouwens te klein voor waarschijnlijk.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Yo makker, da wii kindje vroeg achter voorbeelden van dingens die de ps3 te bieden heeft en de wii niet, ik heb der een paar gegeven, of dat nu over games gaat of niet, hij zij PS3

De games zijn toevallig wel waar het om gaat, dus daarom vraag ik of jij vindt dat de PS3 ook op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii. Al die extra's interesseren me namelijk niets.

Probeer ook eens normaal mee te doen met discussiëren en ga mensen niet zomaar 'Wii kindje' noemen. Je hebt me trouwens nog steeds niet uitgelegd waarom de Wii nou voor kinderen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm ik heb je net proberen duidelijk te maken dat 'HIJ' vroeg achter dingens die de ps3 te bieden heeft en de wii niet dus ik hoef helemaal niets over games te zeggen. En waarom de wii voor kinderen is :D chek de games maar eens een keer, meer dan 90% is stom zoals pokémon en zelda en mario enzo, ik zie mij dat niet meer spelen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm ik heb je net proberen duidelijk te maken dat 'HIJ' vroeg achter dingens die de ps3 te bieden heeft en de wii niet dus ik hoef helemaal niets over games te zeggen. En waarom de wii voor kinderen is :D chek de games maar eens een keer, meer dan 90% is stom zoals pokémon en zelda en mario enzo, ik zie mij dat niet meer spelen hoor.

Ten eerste was ik de gene die die vraag had gesteld in de hoop dat je zelf zou begrijpen dat het om games zou gaan. Omdat je de vraag niet helemaal hebt begrepen stel ik hem nu nog eens: Noem een paar voorbeelden van wat de PS3 op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii.

Ten tweede, dat jíj die games stom vindt zegt wat over jouw smaak. Dat jij iets stom vind betekent niet meteen dat het kinderachtig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Seg vriend ik hoef niks te begrijpen, ik lees gewoon !

Bovendien ben ik beetje zat geweest gistere, feesje int park, grooooot feest, en aan den toog dachten ze dat ik 16 was dus daar heb ik van geprofiteerd, dus ik had wel meer moeite kunnen doen om te zien dat jij de vraag had gesteld ja, maar das zo moeilijk.

1ste keer

Ik snap ook niet waarom je zegt dat de PS3 meer te bieden heeft dan de Wii Kun je een paar voorbeelden geven?

2de keer

Noem een paar voorbeelden van wat de PS3 op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii.

2 heel verschillende vragen dus, de fout licht tog bij u :puh:

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Maar daarom stel ik nog een keer de vraag zoals ik hem bedoelde: Noem een paar voorbeelden van wat de PS3 op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii. Mij gaat het namelijk om de games en niet om de extra's. Dat je het moeilijk vindt om op deze vraag te antwoorden zegt eigenlijk al genoeg over de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar daarom stel ik nog een keer de vraag zoals ik hem bedoelde: Noem een paar voorbeelden van wat de PS3 op het gebied van games meer te bieden heeft dan de Wii. Mij gaat het namelijk om de games en niet om de extra's. Dat je het moeilijk vindt om op deze vraag te antwoorden zegt eigenlijk al genoeg over de PS3.

Zal ik het maar ff doen dan. :)

  • Groter opslagmedium (bluray)
  • Meer kracht

Maargoed het blijft afwegen de PS3 heeft zo zijn voordelen en de WII ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je het moeilijk vindt om op deze vraag te antwoorden zegt eigenlijk al genoeg over de PS3.

WTF MAN :s ik was gewoon heel de middag weg :bonk: maar je vraagt er om

High Def

Snel van game naar 't menu

On-line (kweet niet of die schroothoop dat ook kan...)

Link to comment
Delen op andere websites

WTF MAN :s ik was gewoon heel de middag weg :bonk: maar je vraagt er om

Een post eerder had ik die vraag ook al gesteld en daarna had jij gereageerd, maar niet geantwoord. En inderdaad, daar vraag ik om :bonk:

Snel van game naar 't menu

Wow, wat een geweldige nieuwe game-ervaring! :bonk:

On-line (kweet niet of die schroothoop dat ook kan...)

Bedoel je de Wii? Ja, die kan ook online ;)

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

hahahahah 't zouw me verbazen als hij op zouw starten als je de powerknop zouw induwen :puh:

Kun je nou echt niet redelijk doen over de Wii en de X360? Je schreeuwt heel de tijd: 'de Wii & X360 horen op de schroothoop thuis, de PS3 ownt!', maar als je je ogen eens opent en de X360 (en later de Wii) een kans geeft zie je dat die twee spelcomputers ook geweldig zijn (net als 'jouw' PS3).

En praat A.U.B een keer redelijk over alles wat niet van Sony komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moete gij de pelle van u oge wegkrabben want kheb da nog geen 1x gezegd "'de Wii & X360 horen op de schroothoop thuis, de PS3 ownt!'," tog niet letterlijk, en dan nog geen eens heel de tijd, dit is een ps3 forum dus moet niks inkomen over al de rest, momenteel ben ik de wii aant afkraken, ms kan me geen reet schelen nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...