Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Correctie, Correctie en nogmaals Correctie...

De Wii, heeft qua Gameplay veel meer te bieden de PS3...

Nintendo Games zijn niet kinderachtig:

Franchises als Zelda, Pokemon en natuurlijk Mario is waar Nintendo groot mee is geworden.

En dit was toch een GTA Forum? :bonk:

Dan moete gij de pelle van u oge wegkrabben

Gelieve duidelijk Belgisch/Vlaams te typen zodat wij Nederlanders het ook nog kunnen snappen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga 't tog maar niet vertalen, dan zul je nogal wat lezen.

en "Zelda, Pokemon en natuurlijk Mario is waar Nintendo groot mee is geworden" zijn allemaal kinderspelletjes, ik zie niemand van mijn leeftijd (15) mario spelen of pokémon hoor !

Link to comment
Delen op andere websites

Van mensen zoals M.Gordon en al de rest van 14+

Ken jij iedereen van boven de 14? Ik neem aan van niet, dus dan kun je dat niet als argument gebruiken. Er zijn namelijk zat mensen van boven de 14 die Mario, Zelda of Pokemon spelen. Ga naar een willekeurig goed gameforum als je me niet gelooft.

En kom nou niet aan met één of ander PS3-fanboyforum

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de nintendo fanboy's vinden mario leuk. :duh:

Niet alleen fanboys vinden Mario leuk hoor, er zijn ook zat gamers die Mario spelen. Die fanboys zijn ook niet speciaal kinderen, dus eigenlijk zeg je zelf dat niet alleen kinderen Mario spelen.

Heb je nu trouwens opeens iets tegen fanboys? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

genoeg gezeken over de Consoles...Iedereen heeft zen eigen smaak en voorkeur, en dat moet gerespecteerd worden...ookal is dat moeilijk, ik zelf vind de PS3 ook wel beter, maar heb respect voor Nintendo die weer een andere weg in gaat dan MS en Sony...dat toont van lef...over MS kan ik heel kort wezen, die wou persé de eerste zijn met een next-gen op de markt, alleen dat is min of meer mislukt door onder meer de dvd speler erin...en ja ik heb er 1 en ik vind het eigenlijk maar een afgeraffeld ding...het is voor mijn gevoel meer semi-next-gen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Meetlat, als je niet van plan bent het te vertalen is het niet belangrijk typ het voortaan dan gewoon niet.

Ik schaam me er zeker niet voor om te zeggen dat ik bijna 18 ben en nog altijd Pokemon, Mario en Zelda games speel.

Trouwens iedereen die zegt dat Zelda een kinderspel is heeft het nog nooit gespeeld tis namelijk verdraaid moeilijk soms en dat zie ik niet zomaar een kind van bijv. 5/6 oplossen.

Daarbij is Pokemon opzich een heel makkelijk spel alleen weet de ietwat ervaarde Pokemon speler wel dat er een strategie achter alles schuilt in die game.

Link to comment
Delen op andere websites

meetlat houd nou eens op met dat stomme gezeur...Yohan vind dat leuk, nou en?...dan ga je hem toch niet uitlaggen....ik begin me steeds meer af te vragen hoe oud jij nu eigelijk bent...als je 10 bent zo ik dat nog geloven! :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik ben 14 maarik lag 'm niet uit he, kmoest gwwn effie indenken, zie je 'm al bezig zo op een gameboy kij kwaad worden omdat 't niet lukt :D moet tog grappig zijn :schater:

Dat snap ik niet, zelf vind ik Pokemon nogsteeds hartstikke leuk. En ik overweeg zelfs een DS lite aan te gaan schaffen voor de nieuwe Pokemon's die eraan zitten te komen. Daarbij vraag ik me net als Henk_Jan al zei: Ben je niet toevallig iets jonger dan dat je je voordoet (daar 'gedraag' je je anders wel naar).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...