Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

nee hoor ik ben 15 en speel gewoon geen kleuter spelletjes al zijn ze leuk :D meer schieten en rpg

Dat snap ik niet, je speelt geen spellen die je leuk vindt, omdat ze 'voor kleuters zijn'? Dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord!

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik ben 14
nee hoor ik ben 15
nee hoor ik ben 15 en speel gewoon geen kleuter spelletjes al zijn ze leuk :D meer schieten en rpg

Je hebt nog steeds geen reden gegeven waaróm het nou kleuterspelletjes zijn. Kom met een goede reden of hou je mond er over.

Link to comment
Delen op andere websites

ok, technisch gezien ben ik vertien, maar verjaar 18-12 dus begin al te zeggen dak 15 ben omdat 't niet meer lang zal duren :D en inderdaad laat ons ophouden over die zever in pakskes.

* galle zij zo stom he, als ik da na dom vind moek daar tog geen reden voor geven gvd :@ wa is da nu voor iets, tis niet zo dat ik da wil bewijzen he !

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je zelda speelt tot daartoe maar Pokemon :schater: daar moet ik tog wel even om lachen hoor.

*En ik vertaal 't niet omdat 't te grof is

Weer zo'n heerlijk volwassen reactie...

Like i said, ik schaam me er dus niet voor... dat jij mensen uitlacht omdat ze zogenaamd "kiddy games" zullen spelen is pas echt lachwekkend. Omdat jij cool wilt lijken en dus shooters speelt zodat je vrienden je stoer vinden...

Als het te grof is dan hoort het niet thuis op dit forum...

Link to comment
Delen op andere websites

Het begint hier naar een ruzie uit te lopen en dat wil ik liever voorkomen. Laat mensen in hun waarde als het om spellen gaat, heb je er problemen mee leg je er dan gewoon bij neer. Ik stel voor om nu echt over het PS3 gebeuren te praten, want een aantal beginnen een beetje offtopic te gaan.

Alvast bedankt. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dus de PS3 heeft video en een HD van 20 gig(60 gig fur meer geld), heeft video/adio support e.t.c.

Mijn PC ownt de PS3 zwaar. Genoeg over dat. Het enige wat de PS3 voor nieuws qua gameplay heeft is een verbeterde controller(overigens niet veel veranderd) en betere graphics. Bij de wii krijg je echt het gevoel alsof je helemaal in het spel zit, wat een hele nieuwe ervaring is voor de gamers. De wii gaat helemaal niet zoveel kosten, terwijl de gameplay geweldig is. En ik weet niet hoe meetlat komt bij het argument dat apple 'm voor 2000,- zou verkopen, want dat is onzin.

Al die extra's die je bij de PS3 krijgt ken ik ook op m'n PC. Op me PC ken ik ook runescape spelen, op me PC heb ik ook een cardreader met internet en op me pc heb ik ook msn en games.

Me PC kan ik ook aansluiten op me TV, dus waarom zou ik die "extra's" op de PS3 willen?

Net alsof ik me PS3 overal mee naartoe zou nemen. In de trein is het hardstikke leuk(zie PSP) maar op de TV? in m'n kamer? Ik kan toch veel makkelijker naar m'n PC lopen?

Het enige wat ik hier hoor is "ZamK BLUE RAY!!!!" en "ZamK EXTRAS!!!!!!".

Ik vind de vernieuwingen(nou ja.. nieuw..) aan de PS3 erg leuk, zie bijvoorbeeld de motion sensor in de controller.

Zo nieuw is het niet, want zo'n controller had je al op de PS(1). Het internet en de video/audio is allemaal leuk en aardig, maar het is overbodige bullshit waar ik helemaal niet voor wil betalen aangezien ik het helemaal niet nodig heb. Het enige wat me leuk lijkt is als ze zoals op de XBOX toevoegen dat je de soundstracks van liedjes op games kan vervangen met je eigen muziek. Maar dan is het geript van de XBOX.

Game studios hebben ook heel veel moeite met de games te programmeren. Voor de PS3 moet je echt een japanse übergeek zijn de 24u per dag alles uit z'n kop gaat leren.

Wat je dus ook ziet is dat sommige gamemakers overstappen naar een andere console.

De PS3 loopt lekker voor op de technologie, maar we zijn er nog niet klaar voor..

Conclusie:

Hele leuke console, maar niet echt iets vernieuwends qua gameplay, en het lijkt erop dat sony flink verlies gaat leiden. Veel te duur en veel te veel extra's die de gemiddelde gamer niet nodig heeft en/of niet kan betalen. Heel jammer, want ik verheugde me eerst enorm op de PS3..

Deze fanboy stapt over naar nintendo, sorry sony :)

Filmpje voor de mensen die twijfelen aan de extra's bij de wii:

http://youtube.com/watch?v=3aJEcD4wKlc

Bewerkt: door Assassin
Link to comment
Delen op andere websites

Jij snapt 't niet he, iedereen heeft een apparte smaak en zoals ik zij

als ik da nu dom vind moek daar tog geen reden voor geven

en dat is zo, ik vind 't dom, dat is mijn mening en daar mee uit, als jij me dan kinderachtig wilt vinden mij best, maar dan ben je laag bij de gronds omdat je iets tegen MIJN mening hebt. Als jij nu pokemon speelt, vind ik 't wel grappig, maar ik lag je er niet om uit en ik blijf niet lachen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad Assasin je hebt (bijna) helemaal gelijk.

Voor een nieuwe spel ervaring moet je toch echt voor een Wii gaan, btw dat filmpje kan niet bekijken omdat ik geen member ben ofz.. :schater:

Ik vind de tilt functie van de PS3 controller niet goed noch vernieuwend, het is gewoon een gimmick die ze erop hebben gezet na het zien van de Wii mote, Net als met de lightgun voor de Ps2 zullen er niet veel games de tilt functie gaan ondersteunen denk ik zo dus...

Feit:

Wii biedt nieuwe Gameplay en de PS3 niet, en dat is geen mening...

@ meetlat,

Heb je wel gezien wat Levi hier boven heeft getypt?

Het is dus niet de bedoeling dat dit een ruzie word, ook hoef je je letters niet te vergroten we lezen het normaal ook prima.

Je hoeft ook niet in elke post je mening te verdedigen aangezien je dit toch fout doet, gebruik dan gewoon een keer argumenten en wie worden jou opmerkingen wel stukken logischer tot die tijd...

"Als ik da nu dom vind moek daar tog geen reden voor geven"

Jawel, lijkt me logisch ik bedoel er moet(en) toch wel reden(en) zijn waarom je iets dom vind anders kraam je alleen maar onzin uit hier...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Sony flink verlies gaat leiden lijkt me sterk.

Prijs:

Kheb dr een hard hoofd in dat die prijs van de PS3 zo hoog blijft hoor... Dat gaat wel naar beneden naarmate dr meer verkocht worden. Sony gaat echt niet 200 euri boven de concurrent zitten met de uiteindelijke prijs.

Extra's:

Next-gen moet vernieuwend zijn denk ik zo, de PS3 onderscheidt zich vooral door de extra's (graphics ook ofc). De ingeslagen weg van de PS2 met de eye-toy, singstar shit en buzz heeft ze denk ik geen windeieren gelegd. De extra's zullen mss in het begin wat overdreven lijken, maar ik denk dat na een paar jaar we veel van die extra's gaan gebruiken in de games, wat wss wel nieuwe gameplay kan opleveren.

Met deze extra's bedient Sony ook een geheel ander publiek. Gamen is lange tijd vooral voor jongens geweest, in de leeftijd van 4 tot 30(?) jaar. Door de extra's worden nu ook meisjes en de wat ouderen onder ons bedient. Als de prijs wat zakt zul je zien dat meer mensen dan eerder de PS3 koopt dan een xbox, imo.

Verder blijft het online spelen op de PS3 gratis en als het beter werkt dan op de PS2 zal dit zeker een pre zijn op een xbox360.

Controller:

Never change a winning concept, oid. PS heeft de beste controller imo, dat Nintendo nu met iets anders komt verandert daar niet zoveel aan. Ik zie mijzelf echt niet met zo'n controller heen en weer slaan als een spastische malloot. Doe mij maar de knuppeltjes en de figuurtjes.

Gameplay:

Voor zover ik zie hangt gameplay vooral af van het soort spel dat je speelt. Als je een bagger spel speelt op de Wii met dat stokkie, ga je me echt neit vertellen dan plezier hebt. Weet zo niet welke toppers er op de Wii uitkomen, maar mijn ervaring met de vorige Nintendo's is dat het er weinig zijn.

Enne... hoe wil je een voetbal spel eigenlijk spelen op de Wii :?

Conclusie:

Zodra die prijs vd PS3 wat daalt zullen we wel zien welke console wint...

Link to comment
Delen op andere websites

Enne... hoe wil je een voetbal spel eigenlijk spelen op de Wii

Kijk dat vind ik nou leuk, je bent dus niet op de hoogte van het feit dat de Wii niet alleen maar een Wii-mote en een nunchuk controller heeft. Je hebt ook de zogeheten retro controller deze heeft veel weg van de oude SNES en de GameCube controller.

Qua games zit het bij Nintendo (deze keer) wel snor, De Wii krijgt veel meer third party ondersteuning als de GameCube (ik neem aan dat je dat bedoelde).

Ik begrijp je niet helemaal...

Never change a winnin concept, waarom wilden zij dan eerst die kromme controller invoeren en is de "nieuwe" dual shock niet voorzien van een rumble functie?

Verder sla je met een Wii mote ook niet om je heen als een malloot ;) , Je maakt gewoon normale rustige bewegingen.

Het is een beetje jammer dat de PS3 eerst in prijs moet zakken voordat ie echt goed verkocht gaat worden, daarmee pakt Sony het niet slim aan vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dus de PS3 heeft video en een HD van 20 gig(60 gig fur meer geld), heeft video/adio support e.t.c.

Mijn PC ownt de PS3 zwaar. Genoeg over dat. Het enige wat de PS3 voor nieuws qua gameplay heeft is een verbeterde controller(overigens niet veel veranderd) en betere graphics. Bij de wii krijg je echt het gevoel alsof je helemaal in het spel zit, wat een hele nieuwe ervaring is voor de gamers. De wii gaat helemaal niet zoveel kosten, terwijl de gameplay geweldig is. En ik weet niet hoe meetlat komt bij het argument dat apple 'm voor 2000,- zou verkopen, want dat is onzin.

Al die extra's die je bij de PS3 krijgt ken ik ook op m'n PC. Op me PC ken ik ook runescape spelen, op me PC heb ik ook een cardreader met internet en op me pc heb ik ook msn en games.

Me PC kan ik ook aansluiten op me TV, dus waarom zou ik die "extra's" op de PS3 willen?

Net alsof ik me PS3 overal mee naartoe zou nemen. In de trein is het hardstikke leuk(zie PSP) maar op de TV? in m'n kamer? Ik kan toch veel makkelijker naar m'n PC lopen?

Het enige wat ik hier hoor is "ZamK BLUE RAY!!!!" en "ZamK EXTRAS!!!!!!".

Ik vind de vernieuwingen(nou ja.. nieuw..) aan de PS3 erg leuk, zie bijvoorbeeld de motion sensor in de controller.

Zo nieuw is het niet, want zo'n controller had je al op de PS(1). Het internet en de video/audio is allemaal leuk en aardig, maar het is overbodige bullshit waar ik helemaal niet voor wil betalen aangezien ik het helemaal niet nodig heb. Het enige wat me leuk lijkt is als ze zoals op de XBOX toevoegen dat je de soundstracks van liedjes op games kan vervangen met je eigen muziek. Maar dan is het geript van de XBOX.

Game studios hebben ook heel veel moeite met de games te programmeren. Voor de PS3 moet je echt een japanse übergeek zijn de 24u per dag alles uit z'n kop gaat leren.

Wat je dus ook ziet is dat sommige gamemakers overstappen naar een andere console.

De PS3 loopt lekker voor op de technologie, maar we zijn er nog niet klaar voor..

Conclusie:

Hele leuke console, maar niet echt iets vernieuwends qua gameplay, en het lijkt erop dat sony flink verlies gaat leiden. Veel te duur en veel te veel extra's die de gemiddelde gamer niet nodig heeft en/of niet kan betalen. Heel jammer, want ik verheugde me eerst enorm op de PS3..

Deze fanboy stapt over naar nintendo, sorry sony :)

Filmpje voor de mensen die twijfelen aan de extra's bij de wii:

http://youtube.com/watch?v=3aJEcD4wKlc

Lijkt me sterk dat jou pc sneller is als je ps3. ;) Miss wat specs?

Ps3 heeft anders meer games bij de launch dan de Wii dus dat game studios het zo moeilijk hebben lijkt me stug.

Link to comment
Delen op andere websites

. Weet zo niet welke toppers er op de Wii uitkomen, maar mijn ervaring met de vorige Nintendo's is dat het er weinig zijn.

Enne... hoe wil je een voetbal spel eigenlijk spelen op de Wii :?

Dan heb je de release titles op de wii nog niet gezien...

De gamecube is ronduit lame, en de meestte release titles ook.. maar de Wii wordt een ware revolutie.

Zie DEZE PAGINA , hier heb je alvast wat voorbeelden.

DE game waar IK op het moment het meest naar uit kijk is Red steel.

Je hoeft natuurlijk niet zo overdreven te doen als dit ventje, maar het is natuurlijk wel vet!

Je krijgt het gevoel dat je echt in het spel zit..

Dit gevoel zie ik alleen een beetje terug met het racestuur van de PS2, en het is echt het enige wat ontbreekt bij sony... Beetje jammer

Bewerkt: door Assassin
Link to comment
Delen op andere websites

. Weet zo niet welke toppers er op de Wii uitkomen, maar mijn ervaring met de vorige Nintendo's is dat het er weinig zijn.

Enne... hoe wil je een voetbal spel eigenlijk spelen op de Wii :?

Dan heb je de release titles op de wii nog niet gezien...

De gamecube is ronduit lame, en de meestte release titles ook.. maar de Wii wordt een ware revolutie.

Zie DEZE PAGINA , hier heb je alvast wat voorbeelden.

DE game waar IK op het moment het meest naar uit kijk is Red steel.

Je hoeft natuurlijk niet zo overdreven te doen als dit ventje, maar het is natuurlijk wel vet!

Je krijgt het gevoel dat je echt in het spel zit..

Dit gevoel zie ik alleen een beetje terug met het racestuur van de PS2, en het is echt het enige wat ontbreekt bij sony... Beetje jammer

Daar ben ik het niet mee eens. Ik leef me meer in met de hoofpersoon/in het spel. Met goede voice acting en prachtige graphics.

En de launch list van de PS3 is toch echt net zo groot zoniet groter als de Wii.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...